דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לזנזיבר?

מתי כדאי לנסוע לזנזיבר?

מתי כדאי לנסוע לזנזיבר?

מתי כדאי לנסוע לזנזיבר?

הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר

זנזיבר הוא אי יפהפה מול חופי טנזניה. הוא ידוע בחופי החול הלבן שלו, בשוניות האלמוגים התוססות ובתרבות הייחודית שלו. אם אתם מתכננים טיול לזנזיבר, תרצו לוודא שאתם מבקרים בזמן הנכון של השנה. הנה מה שאתה צריך לדעת על הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר.

מזג האוויר בזנזיבר

בזנזיבר יש אקלים טרופי, עם מזג אוויר חם ולח כל השנה. הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 25°C (77°F). העונה הגשומה נמשכת מנובמבר עד אפריל, כאשר החודשים הרטובים ביותר הם ינואר ופברואר. העונה היבשה נמשכת ממאי עד אוקטובר, כאשר החודשים היבשים ביותר הם יולי ואוגוסט.

מתי לבקר בזנזיבר

הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר הוא במהלך העונה היבשה, ממאי עד אוקטובר. זה כאשר מזג האוויר במיטבו, עם שמיים בהירים וטמפרטורות חמות. הים גם רגוע יותר בתקופה זו, מה שהופך אותו לאידיאלי לשחייה ושנורקלינג. אם אתם מחפשים זמן שקט יותר לביקור, החודשים יולי ואוגוסט הם הכי פחות עמוסים.

דברים לעשות בזנזיבר

יש הרבה דברים לעשות בזנזיבר, החל מחקור החופים היפים של האי ועד לביקור בטאון הסטון ההיסטורית שלו. תוכלו גם לשוט בסירה לאי הכלא הסמוך, לצאת לשנורקלינג במים הצלולים, או לצאת לסיור תבלינים. יש גם שפע של מסעדות, ברים וחנויות שאפשר לחקור.

טבלה: הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר

חוֹדֶשׁ מזג אוויר פעילויות
מאי-אוקטובר עונה יבשה, שמיים בהירים, טמפרטורות חמות שחייה, שנורקלינג, טיולי סירה, סיורי תבלינים, סטון טאון
נובמבר-אפריל עונה גשומה, מזג אוויר לח סטון טאון, אי הכלא, שנורקלינג, סיורי תבלינים

סיכום

הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר הוא במהלך העונה היבשה, ממאי עד אוקטובר. זה כאשר מזג האוויר במיטבו, עם שמיים בהירים וטמפרטורות חמות. יש הרבה דברים לעשות בזנזיבר, מחקור החופים היפים של האי ועד לביקור בטאון הסטון ההיסטורית שלו. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן