דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לסוצ'י?

מתי כדאי לנסוע לסוצ'י?

מתי כדאי לנסוע לסוצ'י?

איך האקלים בסוצ'י?

טמפרטורות ממוצעות

האקלים בסוצ'י הוא סובטרופי, עם חורפים מתונים וקיץ חמים. הטמפרטורה הממוצעת בקיץ היא סביב 24 מעלות צלזיוס (75 מעלות פרנהייט), בעוד שהטמפרטורה הממוצעת בחורף היא סביב 7 מעלות צלזיוס (45 מעלות פרנהייט).

יְרִידַת גְשָׁמִים

כמות המשקעים השנתית הממוצעת בסוצ'י היא בסביבות 1,200 מ"מ (47 אינץ'). החודשים הרטובים ביותר הם בדרך כלל אוקטובר ונובמבר, בעוד שהחודשים היבשים ביותר הם בדרך כלל יולי ואוגוסט.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בסוצ'י?

קַיִץ

הזמן הטוב ביותר לבקר בסוצ'י הוא בחודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט. בחודשים אלו הטמפרטורות חמות והימים ארוכים, מה שהופך אותו לזמן המושלם לחקור את העיר וסביבתה.

חוֹרֶף

חודשי החורף דצמבר, ינואר ופברואר יכולים להיות גם זמן מצוין לבקר בסוצ'י. בחודשים אלו הטמפרטורות קרירות יותר והימים קצרים יותר, מה שהופך אותו לזמן המושלם ליהנות מפעילויות החורף של העיר, כמו סקי וסנובורד.

אילו פעילויות זמינות בסוצ'י?

חופים

סוצ'י היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר ברוסיה. במהלך חודשי הקיץ, המבקרים יכולים ליהנות משחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות.

סקי וסנובורד

במהלך חודשי החורף, סוצ'י היא יעד נהדר לסקי וסנובורד. העיר היא ביתם של מספר אתרי סקי, כולל Krasnaya Polyana, Rosa Khutor ו-Alpika Service.

טיולים ורכיבה על אופניים

סוצ'י היא גם יעד מצוין לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים. העיר היא ביתם של מספר שבילים, כולל הפארק הלאומי של סוצ'י, הארבורטום של סוצ'י והגן הבוטני של סוצ'י.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן