דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע לאיי בהאמה?

מתי כדאי לנסוע לאיי בהאמה?

מתי כדאי לנסוע לאיי בהאמה?

סקירה כללית של איי בהאמה

איי בהאמה היא יעד יפהפה לחופשה. עם המים הצלולים והחופים החוליים הלבנים שלו, זהו גן עדן למטיילים. האיים של איי בהאמה ממוקמים בים הקריבי, ממש מול חופי פלורידה. האקלים הוא טרופי והטמפרטורות נשארות חמות כל השנה.

נושאים קשורים:

 

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר באיי בהאמה?

הזמן הטוב ביותר לבקר באיי בהאמה הוא בין נובמבר לאפריל. במהלך תקופה זו, מזג האוויר קריר יותר והלחות נמוכה יותר. זה עושה את זה נוח יותר לחקור את האיים וליהנות מהחופים. חודשי הקיץ יכולים להיות חמים ולחים מאוד, ועונת ההוריקנים נמשכת מיוני עד נובמבר.

מזג האוויר באיי בהאמה

מזג האוויר באיי בהאמה הוא בדרך כלל חם ושטוף שמש. הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 80°F (27°C). במהלך חודשי הקיץ, הטמפרטורות יכולות להגיע עד 90°F (32°C). חודשי החורף מעט קרירים יותר, עם טמפרטורות הנעות בין 70-80 מעלות צלזיוס (21-27 מעלות צלזיוס). העונה הגשומה נמשכת ממאי עד אוקטובר.

דברים לעשות באיי בהאמה

איי בהאמה מלאה בפעילויות ואטרקציות שאפשר לחקור. ישנם חופים יפים להירגע בהם, כמו גם ספורט מים כגון שנורקלינג, צלילה ודיג. יש גם שפע של אטרקציות תרבותיות שאפשר לחקור, כמו מוזיאונים ואתרים היסטוריים. קניות ומסעדות הן גם פעילויות פופולריות באיי בהאמה.

סיכום

איי בהאמה היא יעד יפהפה לחופשה. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא בין נובמבר לאפריל, כאשר מזג האוויר קריר יותר והלחות נמוכה יותר. יש שפע של פעילויות ואטרקציות לחקור, מחופים וספורט מים ועד אטרקציות תרבותיות וקניות. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או חופשה מלאת הרפתקאות, באיי בהאמה יש משהו לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן