דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לסיישל?

מתי כדאי לטוס לסיישל?

מתי כדאי לטוס לסיישל?

סקירה כללית של איי סיישל

גיאוגרפיה ואקלים

סיישל הוא ארכיפלג של 115 איים השוכן באוקיינוס ההודי, מול החוף המזרחי של אפריקה. יש לו אקלים טרופי, עם מזג אוויר חם ולח כל השנה. לעתים רחוקות הטמפרטורה יורדת מתחת ל-24°C (75°F).

הזמן הטוב ביותר לביקור

הזמן הטוב ביותר לבקר באיי סיישל הוא בין מאי לאוקטובר, כאשר מזג האוויר קריר ויבש יותר. זו גם עונת השיא של התיירות, אז צפו למחירים גבוהים יותר ויותר קהל. אם אתם מחפשים חוויה שקטה יותר, בקרו בין נובמבר לאפריל, כאשר מזג האוויר עדיין נעים והמחירים נמוכים יותר.

דברים לעשות

איי סיישל היא גן עדן לאוהבי החופים, עם חופי החול הלבן, המים הצלולים ושוניות האלמוגים המדהימות. יש שפע של פעילויות ליהנות, משנורקלינג וצלילה ועד קיאקים ושייט. תוכלו גם לחקור את היערות השופעים של האי ולצאת לטיולים בטבע.

להסתובב

הדרך הטובה ביותר להתנייד באיי סיישל היא ברכב. ניתן לשכור רכב בעיר הבירה ויקטוריה או בשדה התעופה. אתה יכול גם לנסוע באוטובוסים ציבוריים, שהם זולים ואמינים. מוניות זמינות, אבל הן עשויות להיות יקרות.

דִיוּר

באיי סיישל יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, מאתרי נופש יוקרתיים ועד לבתי הארחה בתקציב נמוך. ניתן גם ללון בדירה או בווילה בשירות עצמי. רוב המלונות ואתרי הנופש מציעים חבילות הכל כלול, הכוללות ארוחות ופעילויות.

אוכל ושתייה

באיי סיישל יש מטבח ייחודי המשלב השפעות אפריקאיות, הודיות וצרפתיות. מנות פופולריות כוללות קארי דגים, קארי קוקוס ופירות ים בגריל. האיים ידועים גם בפירות הטרופיים הטעימים שלהם, כמו מנגו, פפאיה ובננות. יש שפע של ברים ומסעדות לבחירה, ותוכלו למצוא גם מאכלים מהמטבח הבינלאומי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן