דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לקופנהגן?

מתי כדאי לטוס לקופנהגן?

מתי כדאי לטוס לקופנהגן?

מבוא

קופנהגן, בירת דנמרק, היא יעד מצוין לחופשה. אבל מתי כדאי לטוס לקופנהגן כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר? הנה מדריך שיעזור לכם להחליט מתי לבקר בקופנהגן.

שיקולי מזג אוויר

מזג האוויר בקופנהגן משתנה מאוד במהלך השנה. חודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט הם החמים ביותר, עם טמפרטורות שמגיעות עד 25 מעלות צלזיוס (77 מעלות פרנהייט). חודשי החורף דצמבר, ינואר ופברואר הם הקרים ביותר, כשהטמפרטורות יורדות עד ל-1°C (30°F).

עונת התיירות

עונת התיירות בקופנהגן נמשכת מיוני עד אוגוסט. בתקופה זו העיר שוקקת תיירים ומחירי הטיסות והלינה בשיא. אם אתם מתכננים לבקר בתקופה זו, עדיף להזמין את הטיסות ואת הלינה שלכם מראש כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר.

פסטיבלים ואירועים

בקופנהגן יש מספר פסטיבלים ואירועים במהלך השנה. פסטיבל הג'אז של קופנהגן מתקיים ביולי, מצעד הגאווה של קופנהגן מתקיים באוגוסט, ושוק חג המולד של קופנהגן מתקיים בדצמבר. אם אתם מחפשים לחוות את התרבות של העיר, עדיף לבקר במהלך אחד מהאירועים הללו.

סיכום

קופנהגן היא יעד מצוין לחופשה. הזמן הטוב ביותר לבקר תלוי בתחומי העניין והתקציב שלך. אם אתם מחפשים את מזג האוויר החם ביותר ואת האווירה התוססת ביותר, חודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט הם הזמן הטוב ביותר לבקר. אם אתם מחפשים טיול זול יותר, חודשי החורף דצמבר, ינואר ופברואר הם הזמן הטוב ביותר לבקר בו.

שולחן

חוֹדֶשׁ טֶמפֶּרָטוּרָה עונת התיירות פסטיבלים ואירועים
יוני 25°C (77°F) כן פסטיבל הג'אז של קופנהגן
יולי 25°C (77°F) כן פסטיבל הג'אז של קופנהגן
אוגוסט 25°C (77°F) כן מצעד הגאווה של קופנהגן
דֵצֶמבֶּר -1°C (30°F) לא שוק חג המולד של קופנהגן
יָנוּאָר -1°C (30°F) לא
פברואר -1°C (30°F) לא

למד עוד

למידע נוסף על מתי לטוס לקופנהגן, בדוק את הסרטון הזה מ- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן