דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לחדש דרכון עבור שם המשפחה של הבעל?

מתי כדאי לחדש דרכון עבור שם המשפחה של הבעל?

מתי כדאי לחדש דרכון עבור שם המשפחה של הבעל?

מהו דרכון?

דרכון הוא מסמך רשמי המונפק על ידי ממשלה המאשרת את זהותו ואת הלאום של המחזיק בו לצורך נסיעות בינלאומיות. הוא מכיל בדרך כלל את שם המחזיק, תאריך לידה, תמונה ומידע מזהה אחר.

נושאים קשורים:

 

מתי כדאי לחדש דרכון עבור שם המשפחה של הבעל?

כשמדובר בחידוש דרכון לשם משפחתו של הבעל, יש לקחת בחשבון כמה תרחישים שונים. באופן כללי, עליך לחדש את הדרכון שלך כאשר הוא יפוג או אם שינית לאחרונה את שמך.

תפוגת דרכון

רוב הדרכונים תקפים ל-10 שנים ממועד ההנפקה. כאשר הדרכון שלכם מתקרב לתאריך התפוגה שלו, חשוב לחדש אותו על מנת להמשיך ולנסוע בחו”ל. על מנת לחדש דרכון יש להגיש בקשה חדשה ולספק את המסמכים הדרושים כמו תמונת פספורט והוכחת זהות.

שינוי שם

אם שיניתם לאחרונה את שמכם, כמו למשל עקב נישואין, עליכם לחדש את הדרכון על מנת לשקף את השינוי. על מנת לעשות זאת, יש להגיש בקשה חדשה ולספק הוכחה לשינוי השם, כגון תעודת נישואין או צו בית משפט. חשוב לציין שאם את מחליפה את שמך עקב נישואין, עליך להשתמש בשם המשפחה של בעלך על מנת שזה ישתקף בדרכון שלך.

סיכום

חידוש דרכון לשם המשפחה של הבעל חשוב על מנת להבטיח שהדרכון שלך משקף את זהותך הנוכחית. עליך לחדש את הדרכון שלך כאשר הוא יפוג או אם שינית לאחרונה את שמך. על מנת לעשות זאת יש להגיש בקשה חדשה ולמסור את המסמכים הדרושים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן