דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי ללכת לחדר לידה?

מתי כדאי ללכת לחדר לידה?

מתי כדאי ללכת לחדר לידה?

מהו חדר הלידה?

חדר הלידה הוא המקום בו יולדת אישה. הוא ממוקם בדרך כלל בבית חולים או במרכז לידה. חדר הלידה מצויד בציוד רפואי ומאויש בצוות רפואי על מנת להבטיח חווית לידה בטוחה ונוחה.

נושאים קשורים:

 

מתי כדאי ללכת לחדר לידה?

חשוב לדעת מתי ללכת לחדר לידה. לרוב הנשים יומלץ ללכת לחדר לידה כשהן בלידה פעילה. צירים פעילים מוגדרים כצירים סדירים בהפרש של חמש דקות ונמשכים לפחות 60 שניות. הצירים צריכים להיות חזקים מספיק כדי לגרום לצוואר הרחם להתרחב.

שלטים המציינים שהגיע הזמן ללכת לחדר לידה

התכווצויות

צירים הם הסימן השכיח ביותר שהגיע הזמן ללכת לחדר לידה. כפי שהוזכר לעיל, הצירים צריכים להיות קבועים, בהפרש של חמש דקות, ולהימשך לפחות 60 שניות. אם הצירים שלך הופכים תכופים ואינטנסיביים יותר, זה הזמן ללכת לחדר לידה.

שוברים מים

אם המים שלך נשברים, זה הזמן ללכת לחדר לידה. זה כאשר שק השפיר המכיל את נוזל התינוק נשבר, והנוזל משתחרר. זה בדרך כלל סימן שהלידה מתחילה. חשוב לציין שלא כל הנשים חוות שהמים שלהן נשברים לפני תחילת הצירים.

מְדַמֵם

אם יש לך דימום, חשוב לגשת מיד לחדר לידה. דימום יכול להיות סימן לסיבוך, וחשוב להיות במעקב של צוות רפואי.

חום

אם יש לך חום במהלך ההריון, חשוב לגשת מיד לחדר לידה. חום יכול להיות סימן לזיהום, וחשוב להיות במעקב של צוות רפואי.

כְּאֵב

אם את סובלת מכאבים שאינם קשורים לצירים, חשוב לגשת מיד לחדר לידה. כאב יכול להיות סימן לסיבוך, וחשוב להיות במעקב של צוות רפואי.

מרגיש לא טוב

אם את מרגישה לא טוב או שיש לך תסמינים אחרים שמדאיגים, חשוב לגשת מיד לחדר לידה. חשוב להיות במעקב של צוות רפואי.

סיכום

לדעת מתי ללכת לחדר לידה היא חלק חשוב בתהליך הלידה. חשוב להיות מודעים לסימנים המעידים שהגיע הזמן ללכת לבית החולים או למרכז הלידה. אם את חשה באחד מהסימנים שהוזכרו לעיל, חשוב לגשת מיד לחדר לידה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן