דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להרדים תינוק בלילה?

מתי כדאי להרדים תינוק בלילה?

מתי כדאי להרדים תינוק בלילה?

קבע שגרת זמן שינה עקבית

למה חשוב שגרת שעות שינה?

יצירת שגרת שינה עקבית חיונית כדי לעזור לתינוקך לישון טוב בלילה. שגרת השינה עוזרת לתינוקך להירגע ולהתכונן לשינה, מה שיכול להקל עליו להיסחף. זה גם עוזר ליצור תחושת ביטחון ויכולת חיזוי, מה שיכול לעזור לתינוק שלך להרגיש בטוח ובטוח.

כיצד לקבוע שגרה לפני השינה

יצירת שגרת שעות שינה לא צריכה להיות מסובכת. התחל על ידי החלטה על זמן קבוע עבור התינוק שלך ללכת לישון בכל לילה. לאחר מכן, צור שגרה פשוטה הכוללת פעילויות מרגיעות כגון קריאת ספר, שירת שיר ערש או אמבט חם לתינוקך. הקפידו לשמור על השגרה קצרה ומתוקה, שכן יותר מדי גירוי יכול להקשות על תינוקכם להתיישב.

מתי כדאי להרדים תינוק?

מתי הזמן הטוב ביותר להרדים תינוק?

הזמן הטוב ביותר להרדים את תינוקך הוא בין 18:00 ל-20:00 בערב. זה הזמן שבו הגוף של תינוקך מתכופף באופן טבעי ללילה, מה שמקל עליו להיסחף לישון. כמו כן, חשוב לציין שתינוקות זקוקים לשינה רבה, לכן הקפידו לתת להם הרבה זמן לנוח.

מה אם התינוק שלי לא מוכן לישון עד 20:00 בערב?

אם התינוק שלך לא מוכן לישון עד 20:00 בערב, זה בסדר לתת לו להישאר ער עוד קצת. עם זאת, חשוב לוודא שהם לא ישארו ערים מאוחר מדי, שכן הדבר עלול לשבש את מחזור השינה שלהם. אם תינוקך עדיין ער לאחר השעה 20:00, נסה להפחית את האורות ואת הגירוי למינימום. זה יעזור להם להירגע ולהתכונן לשינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן