דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להתעורר לפי שעת השינה?

מתי כדאי להתעורר לפי שעת השינה?

מתי כדאי להתעורר לפי שעת השינה?

היתרונות של שינה מספקת

מדוע שינה מספקת חשובה?

שינה מספקת חיונית לבריאות ולרווחה שלך. מחקרים הראו כי השינה המומלצת יכולה לעזור לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלך, להגביר את רמות האנרגיה שלך ואפילו להגדיל את תוחלת החיים שלך.

כמה שינה אתה צריך?

כמות השינה שאתה צריך תלויה בגיל ובאורח החיים שלך. בדרך כלל, מבוגרים צריכים לישון בין 7 ל-9 שעות בלילה. בני נוער צריכים לקבל 8 עד 10 שעות, בעוד שילדים צריכים לקבל 10 עד 12 שעות.

מתי כדאי להתעורר לפי שעת השינה?

חישוב זמן ההתעוררות שלך

כדי לחשב מתי אתה צריך להתעורר בהתאם לשעת השינה שלך, אתה צריך להבין כמה שינה אתה צריך. ברגע שאתה יודע כמה שעות שינה אתה צריך, הפחת את המספר הזה מזמן ההשכמה הרצוי שלך. לדוגמה, אם אתה צריך 8 שעות שינה ורוצה להתעורר ב-7 בבוקר, אז אתה צריך ללכת לישון ב-23:00.

יצירת לוח זמנים לשינה

יצירת לוח זמנים לשינה יכולה לעזור לך לדבוק בזמן ההשכמה הרצוי. ללכת לישון ולהתעורר באותה שעה בכל יום יכולים לעזור לגופך להיכנס לקצב שינה בריא. זה גם יכול לעזור לך להרגיש ערני יותר ומלא אנרגיה במהלך היום.

עמידה בלוח הזמנים של השינה שלך

עמידה בלוח הזמנים של השינה שלך יכולה להיות קשה, במיוחד אם יש לך אורח חיים לא סדיר. כדי להקל, אתה יכול ליצור שגרת שינה. זה יכול לכלול פעילויות כמו אמבטיה חמה, קריאת ספר או האזנה למוזיקה מרגיעה. אתה יכול גם להימנע מקפאין וממריצים אחרים בערב, כמו גם להשתמש במיטה שלך רק לשינה.

קבלת עזרה בבעיות שינה

אם אתה מתקשה לישון, חשוב לקבל עזרה. שוחח עם הרופא שלך על בעיות השינה שלך והם יוכלו לעזור לך למצוא את הטיפול המתאים. אפשרויות הטיפול עשויות לכלול שינויים באורח החיים, כגון יצירת לוח זמנים לשינה, או תרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן