דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להיות בשמש?

מתי כדאי להיות בשמש?

מתי כדאי להיות בשמש?

מהו הזמן הטוב ביותר להיות בשמש?

מתי קרני ה-UV של השמש החזקות ביותר?

קרני השמש האולטרה סגולות (UV) הן החזקות ביותר בין השעות 10:00-16:00. זה הזמן שבו קרני השמש הן ישירות ביותר ועלולות לגרום לנזק רב ביותר לעור שלך. חשוב להגביל את החשיפה לשמש בזמן זה, ולהגן על העור באמצעות קרם הגנה ובגדים.

מתי זה בטוח להיות בשמש?

בדרך כלל בטוח להיות בשמש לפני 10 בבוקר ואחרי 16:00, כאשר קרני ה-UV של השמש אינן חזקות כל כך. עם זאת, עדיין חשוב להגן על העור באמצעות קרם הגנה ובגדים, שכן קרני השמש עדיין עלולות לגרום לנזק.

כיצד אוכל להגן על עצמי מקרני ה-UV של השמש?

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך מקרני ה-UV של השמש היא ללבוש קרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30 ולהתכסות בבגדים. חשוב גם להרכיב משקפי שמש כדי להגן על העיניים מקרני השמש. בנוסף, חשוב להישאר בצל במידת האפשר ולהגביל את זמן השמש.

מהם הסיכונים של להיות בשמש יותר מדי?

להיות בשמש יותר מדי יכול להגביר את הסיכון לסרטן העור ולמחלות עור אחרות. זה יכול גם לגרום להזדקנות מוקדמת של העור, ועלול להוביל לנזק בעיניים. חשוב להגביל את החשיפה לשמש ולהגן על העור כשאתה בשמש.

סיכום

חשוב להגביל את החשיפה לשמש ולהגן על העור כשאתה בשמש. קרני ה-UV של השמש החזקות ביותר בין 10 בבוקר ל-16:00, ובדרך כלל בטוח להיות בשמש לפני 10 בבוקר ואחרי 16:00. לפחות 30 וכדי להתכסות בבגדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן