דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להשקות את הדשא?

מתי כדאי להשקות את הדשא?

מתי כדאי להשקות את הדשא?

מדוע השקיית הדשא שלך חשובה?

השקיית הדשא שלך חיונית כדי לשמור עליו בריא ותוסס. ללא השקיה סדירה, הדשא שלך יכול להיות יבש ושביר, מה שיוביל לשינוי צבע ולמראה כללי לא בריא. השקיה נכונה עוזרת גם למנוע השתלטות של עשבים שוטים ומזיקים אחרים על הדשא שלך.

מתי הזמן הטוב ביותר להשקות את הדשא שלך?

הזמן הטוב ביותר להשקות את הדשא שלך הוא מוקדם בבוקר, בין השעות 4 ל-10 בבוקר. הסיבה לכך היא שהאוויר קריר יותר בשעה זו של היום, מה שעוזר למים לחדור לאדמה עמוק יותר. בנוסף, השקיה בבוקר עוזרת למנוע אידוי, מה שעלול להוביל לבזבוז מים.

כמה מים כדאי להשתמש?

כמות המים שבה אתה צריך להשקות את הדשא שלך תלויה בסוג הדשא שיש לך ובאקלים שאתה חי בו. בדרך כלל, אתה צריך להשקות את הדשא שלך עמוק אך לעתים רחוקות. המשמעות היא שכדאי להשקות את הדשא לפרקי זמן ארוכים יותר, אך לעתים רחוקות יותר. זה יעזור לעודד צמיחת שורשים עמוקה, שהיא חיונית לדשא בריא.

טיפים להשקיית הדשא שלך

בדוק את תחזית מזג האוויר

לפני שאתם משקים את הדשא שלכם, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר. אם יירד גשם בימים הקרובים, ייתכן שלא תצטרכו להשקות את הדשא. בנוסף, אם הולך להיות חם מאוד ושטוף שמש, ייתכן שתצטרך להשקות את הדשא בתדירות גבוהה יותר.

פקח על הדשא שלך

חשוב גם לעקוב אחר הדשא שלך לאיתור סימנים של השקיית יתר או תת-השקיה. אם אתה שם לב שהדשא שלך הופך לצהוב או חום, זה עשוי להיות סימן שאתה צריך להשקות אותו לעתים קרובות יותר. מצד שני, אם אתם שמים לב שהדשא שלכם רטוב או שיש לו שלוליות גדולות, זה עשוי להיות סימן שאתם צריכים להשקות אותו בתדירות נמוכה יותר.

בדוק את לחות הקרקע

לבסוף, מומלץ לבדוק את לחות הקרקע לפני שאתם משקים את הדשא. אתה יכול לעשות זאת על ידי הכנסת האצבע לתוך האדמה. אם זה מרגיש יבש, אז זה הזמן להשקות את הדשא. אם הוא מרגיש לח או רטוב, אז עדיף להמתין כמה ימים לפני השקיה נוספת.

סיכום

השקיית הדשא שלך חיונית לשמירה על בריאותו ותוססת. הזמן הטוב ביותר להשקות את הדשא שלך הוא מוקדם בבוקר, בין השעות 4 ל-10 בבוקר. כמות המים שבה אתה צריך להשתמש תלויה בסוג הדשא שיש לך ובאקלים שבו אתה חי. בנוסף, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר, עקוב אחר הדשא שלך לאיתור סימנים של השקיית יתר או תת-השקיה, ובדוק את לחות הקרקע לפני שאתה משקה את הדשא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן