דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לנסוע ללונדון?

מתי כדאי לנסוע ללונדון?

מתי כדאי לנסוע ללונדון?

העונות הטובות ביותר לבקר בלונדון

אביב

האביב הוא זמן מצוין לבקר בלונדון. הימים מתארכים, מזג האוויר מתחמם, והעיר מתעוררת לחיים עם פרחים פורחים ופעילויות חוצות. החודשים אפריל ומאי נחמדים במיוחד, מכיוון שמזג האוויר מתון והימים שטופי שמש.

קַיִץ

הקיץ הוא שיא עונת התיירות בלונדון, ולא בכדי. הימים ארוכים ושטופי שמש, והעיר מלאה בפעילויות חוצות ופסטיבלים. החודשים יוני, יולי ואוגוסט הם החודשים החמים והעמוסים ביותר, אבל העיר עדיין מהנה בספטמבר ובאוקטובר.

סתָיו

הסתיו הוא זמן מצוין לבקר בלונדון. הימים עדיין ארוכים ומזג האוויר עדיין מתון, אבל העיר שקטה ופחות צפופה מאשר בחודשי הקיץ. החודשים אוקטובר ונובמבר נחמדים במיוחד, שכן העיר עדיין תוססת אך לא עמוסה כמו בקיץ.

חוֹרֶף

החורף הוא זמן מצוין לבקר בלונדון אם לא אכפת לכם מהקור. הימים קצרים יותר ומזג האוויר קר יותר, אך העיר עדיין מלאה בפעילויות ואטרקציות. החודשים דצמבר וינואר נחמדים במיוחד, שכן העיר מקושטת לקראת החגים והאווירה חגיגית.

החודשים הטובים ביותר לביקור בלונדון

אַפּרִיל

אפריל הוא חודש מצוין לבקר בלונדון. הימים מתארכים, מזג האוויר מתחמם, והעיר מתעוררת לחיים עם פרחים פורחים ופעילויות חוצות. בנוסף, אפריל הוא תחילת עונת התיירות, כך שהעיר אינה צפופה כפי שתהיה בחודשי הקיץ.

יוני

יוני הוא חודש מצוין לבקר בלונדון. הימים ארוכים ושטופי שמש, מזג האוויר חם, והעיר מלאה בפעילויות חוצות ופסטיבלים. בנוסף, יוני הוא שיא עונת התיירות, כך שהעיר שוקקת פעילות.

אוֹקְטוֹבֶּר

אוקטובר הוא חודש מצוין לבקר בלונדון. הימים עדיין ארוכים ומזג האוויר עדיין מתון, אבל העיר שקטה ופחות צפופה מאשר בחודשי הקיץ. בנוסף, אוקטובר הוא תחילתה של עונת החגים, כך שהעיר מקושטת לקראת החגים והאווירה חגיגית.

הפסטיבלים והאירועים הטובים ביותר להשתתף בלונדון

טעם לונדון

Taste of London הוא פסטיבל אוכל שנערך בריג'נטס פארק ביוני. הפסטיבל כולל שפים מובילים מרחבי העולם, הדגמות בישול והפעלות טעימות. זוהי דרך מצוינת לטעום את האוכל הטוב ביותר שיש ללונדון להציע.

קרנבל נוטינג היל

קרנבל נוטינג היל הוא פסטיבל רחוב הנערך באוגוסט. הפסטיבל כולל מוזיקה, ריקודים ותלבושות צבעוניות. זוהי דרך מצוינת לחוות את התרבות התוססת של לונדון.

ארץ הפלאות החורף

Winter Wonderland הוא פסטיבל חג המולד הנערך בהייד פארק בדצמבר. הפסטיבל כולל משטח החלקה על הקרח, גלגל ענק ומגוון שווקי חג המולד. זו דרך מצוינת להיכנס לרוח החגיגית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן