דף הבית » מתי כדאי » מתי הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת הריון?

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת הריון?

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת הריון?

מהי בדיקת הריון?

מהי בדיקת הריון ביתית?

בדיקת הריון ביתית היא דרך פשוטה ונוחה לבדיקת הריון. זהו סוג של בדיקה אבחנתית המשתמשת בדגימת שתן או דם כדי לזהות את נוכחות ההורמון גונדוטרופין כוריוני אנושי (hCG). אם קיים hCG, זה מצביע על כך שאישה בהריון.

איך עובדת בדיקת הריון ביתית?

בדיקות הריון ביתיות פועלות על ידי זיהוי נוכחות של hCG בשתן. הבדיקה מזהה hCG בשתן, ואם הוא קיים, הבדיקה תצביע על כך שאישה בהריון. כמות ה-hCG הקיימת בשתן עולה ככל שההריון מתקדם, כך שניתן להשתמש בבדיקה כדי לקבוע עד כמה האישה נמצאת בהריון.

מתי הזמן הטוב ביותר לעשות בדיקת הריון?

מתי כדאי לעשות בדיקת הריון ביתית?

הזמן הטוב ביותר לבצע בדיקת הריון ביתית הוא כאשר המחזור שלך מאוחר. זה בדרך כלל כשבועיים לאחר שקיים יחסי מין לא מוגנים. אם תבצע את הבדיקה מוקדם מדי, ייתכן שהיא לא תהיה מדויקת. אם אתה מחכה יותר מדי זמן, ייתכן שהבדיקה לא תוכל לזהות את hCG בשתן שלך.

מה אם הבדיקה שלילית?

אם הבדיקה שלילית, זה עשוי להיות אומר שאינך בהריון. עם זאת, ייתכן שהבדיקה בוצעה מוקדם מדי ורמות ה-hCG לא היו גבוהות מספיק כדי לגלות. אם את חושבת שאת בהריון, מומלץ לבצע בדיקה נוספת בעוד מספר ימים כדי לאשר את התוצאות.

מה אם הבדיקה חיובית?

אם הבדיקה חיובית, סביר להניח שאת בהריון. חשוב לעקוב עם הרופא שלך כדי לאשר את התוצאות ולדון באפשרויות שלך. הרופא שלך יכול גם לעזור לך לקבוע כמה רחוק אתה נמצא בהריון שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן