דף הבית » מתי כדאי » מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לתאילנד?

מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לתאילנד?

מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לתאילנד?

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בתאילנד?

שיקולי מזג אוויר

בתאילנד יש אקלים טרופי, עם טמפרטורות חמות ולחות לאורך כל השנה. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך העונה הקרירה של המדינה, הנמשכת מנובמבר עד פברואר. במהלך תקופה זו, הטמפרטורות מתונות והגשם נמוך. עם זאת, שיא עונת התיירות של המדינה נופלת בתקופה זו, אז צפו למחירים גבוהים יותר ולקהל גדול יותר.

נושאים קשורים:

 

פסטיבלים ואירועים

תאילנד היא ביתם של מגוון פסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה. פסטיבל סונגקראן, המציין את ראש השנה התאילנדית, נחגג באפריל. פסטיבל Yi Peng, החוגג את סוף התענית הבודהיסטית, נחגג בנובמבר. פסטיבל Loy Krathong, החוגג את הירח המלא של חודש הירח ה-12, נחגג בנובמבר. פסטיבל הצמחונות נחגג באוקטובר.

אטרקציות

תאילנד היא ביתם של מגוון אטרקציות, מערים שוקקות ועד חופים מדהימים וג’ונגלים שופעים. בבנגקוק, המבקרים יכולים לחקור את חיי הלילה התוססים ואת סצנת אוכל הרחוב של העיר, כמו גם את המקדשים והארמונות הרבים שלה. בצפון, המבקרים יכולים לחקור את העיר העתיקה של צ’אנג מאי, כמו גם את שבטי הגבעות של משולש הזהב. בדרום, המבקרים יכולים לחקור את החופים המדהימים של פוקט וקראבי, כמו גם את איי אבן הגיר המדהימים של ים אנדמן.

סיכום

תאילנד היא יעד תיירותי פופולרי, עם מגוון אטרקציות ואירועים לאורך כל השנה. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא במהלך העונה הקרירה של המדינה, הנמשכת מנובמבר עד פברואר. עם זאת, שיא עונת התיירות של המדינה נופלת בתקופה זו, אז צפו למחירים גבוהים יותר ולקהל גדול יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן