דף הבית » מתי כדאי » מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לדובאי?

מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לדובאי?

מתי הזמן הטוב ביותר לנסוע לדובאי?

שיקולי מזג אוויר

דובאי היא עיר מדברית, ולכן חם ולח כל השנה. הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא מנובמבר עד מרץ, כאשר הטמפרטורות מתונות ונוחות יותר. חודשי החורף דצמבר וינואר הם הקרים ביותר, עם טמפרטורות הנעות בין 10 מעלות צלזיוס ל-25 מעלות צלזיוס. במהלך חודשי הקיץ, הטמפרטורות יכולות להגיע עד 50 מעלות צלזיוס, מה שהופך את זה מאוד לא נוח להיות בחוץ.

מחירים ומבצעים

הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי עבור עסקה טובה הוא במהלך חודשי הקיץ, כאשר מחירי המלונות נמוכים יותר ויש עוד דילים זמינים. חודשי הקיץ חופפים גם לחופשות בית הספר, אז זה זמן מצוין לקחת את המשפחה לטיול.

אטרקציות ואירועים

הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי לאטרקציות ואירועים הוא בחודשי החורף. זה הזמן שבו מתקיימים האירועים הגדולים ביותר של העיר, כמו פסטיבל הקניות של דובאי ופסטיבל הסרטים הבינלאומי של דובאי. זה גם כאשר ציוני הדרך האייקוניים של העיר, כמו בורג' ח'ליפה ופאלם ג'ומיירה, נמצאים ביפים ביותר.

סיכום

הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי תלוי במה שאתה מחפש. אם אתם מחפשים טמפרטורות מתונות יותר ומבצעים טובים, חודשי הקיץ הם הזמן הטוב ביותר לבקר בו. אם אתם מחפשים אטרקציות ואירועים, חודשי החורף הם הזמן הטוב ביותר לבקר בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן