דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לדובאי?

מתי כדאי לטוס לדובאי?

מתי כדאי לטוס לדובאי?

מהו הזמן הטוב ביותר לטוס לדובאי?

קחו בחשבון את מזג האוויר

דובאי היא עיר מדברית, מה שאומר שמזג האוויר חם ויבש כל השנה. הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא מאוקטובר עד אפריל, כאשר הטמפרטורות נעימות יותר והלחות נמוכה יותר. במהלך תקופה זו, הטמפרטורה יכולה להגיע עד 30°C (86°F), והלחות בדרך כלל נמוכה.

קחו בחשבון את ההמונים

דובאי היא יעד תיירותי פופולרי ועונת השיא היא מדצמבר עד מרץ. בתקופה זו העיר עמוסה בתיירים ומחירי הטיסות והמלונות נוטים להיות גבוהים יותר. אם אתה רוצה להימנע מההמונים ולקבל עסקאות טובות יותר, הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא מאפריל עד אוקטובר.

קחו בחשבון את האירועים

דובאי היא ביתם של כמה מהאירועים הפופולריים בעולם, כמו פסטיבל הקניות של דובאי ופסטיבל הסרטים הבינלאומי של דובאי. אירועים אלו מתקיימים בדרך כלל מנובמבר עד מרץ, כך שאם אתם רוצים לחוות את התרבות התוססת של העיר, הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא בתקופה זו.

קחו בחשבון את החגים

דובאי היא ביתם של חגים דתיים רבים, כמו עיד אל-פיטר ועיד אל-אדחה. חגים אלו מתקיימים בדרך כלל ממאי עד אוגוסט, כך שאם אתם רוצים לחוות את התרבות והמנהגים של העיר, הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא בתקופה זו.

סיכום

הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי תלוי בהעדפות ובתקציב שלך. אם אתם רוצים לחוות את התרבות והמנהגים של העיר, הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא ממאי עד אוגוסט. אם אתם רוצים לחוות את התרבות התוססת של העיר ולקבל דילים טובים יותר, הזמן הטוב ביותר לבקר בדובאי הוא מאפריל עד אוקטובר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן