דף הבית » מתי כדאי » מתי אני צריך להגיד לך שאני בהריון?

מתי אני צריך להגיד לך שאני בהריון?

מתי אני צריך להגיד לך שאני בהריון?

1. שקול את מצב היחסים שלך

1.1. אם אתה נשוי

אם אתה נשוי, אולי תרצה לספר לבן הזוג שלך בהקדם האפשרי. זה נכון במיוחד אם אתה מקווה לקבל הודעת הריון משותפת. לספר לבן הזוג שלך יכול גם לעזור לשניכם להתכונן לשינויים שמגיעים עם לידת תינוק.

1.2. אם אתה במערכת יחסים רצינית

אם אתה במערכת יחסים רצינית, אולי תרצה לספר לבן הזוג שלך בהקדם האפשרי. זה ייתן לך זמן לעבד את החדשות ולתכנן תוכניות לעתיד. זה עשוי גם לעזור להקל על כל חרדה או פחד שיש לך לגבי ההריון.

1.3. אם אתה לא בזוגיות

אם אתה לא בזוגיות, אולי כדאי שתחכה לספר לבן הזוג שלך עד שתהיה לך הזדמנות לעבד את החדשות בעצמך. ייתכן שתרצה גם לחכות עד שתהיה מוכן לחלוק את החדשות עם המשפחה והחברים שלך. חשוב לזכור שאתה לא צריך לספר לאף אחד עד שאתה מוכן.

2. שקול את רמת הנוחות שלך

2.1. אם נוח לך לספר לאחרים

אם אתה מרגיש בנוח לספר לאחרים על ההריון שלך, ייתכן שתרצה להתחיל לספר למשפחה ולחברים שלך בהקדם האפשרי. זה ייתן להם זמן לעבד את החדשות ולהציע את תמיכתם. זה עשוי גם לעזור להקל על כל חרדה או פחד שיש לך לגבי ההריון.

2.2. אם לא נוח לך לספר לאחרים

אם לא נוח לך לספר לאחרים על ההריון שלך, אולי כדאי שתחכה עד שתהיה מוכן לחלוק את החדשות. חשוב לזכור שאתה לא צריך לספר לאף אחד עד שאתה מוכן. ייתכן שתרצה גם לחכות עד שתהיה לך הזדמנות לעבד את החדשות בעצמך.

3. שקול את מקום העבודה שלך

3.1. אם אתה מועסק

אם אתה מועסק, אולי תרצה לספר למעסיק שלך בהקדם האפשרי. זה ייתן להם זמן לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לחובות העבודה או לוח הזמנים שלך. זה עשוי גם לעזור להקל על כל חרדה או פחד שיש לך לגבי ההריון.

3.2. אם אתה עצמאי

אם אתה עצמאי, אולי תרצה לחכות עד שתהיה מוכן לחלוק את החדשות עם המשפחה והחברים שלך. חשוב לזכור שאתה לא צריך לספר לאף אחד עד שאתה מוכן. ייתכן שתרצה גם לחכות עד שתהיה לך הזדמנות לעבד את החדשות בעצמך.

4. שקול את מערכת התמיכה שלך

4.1. אם יש לך מערכת תמיכה

אם יש לך מערכת תמיכה, אולי תרצה לספר להם בהקדם האפשרי. זה ייתן להם זמן לעבד את החדשות ולהציע את תמיכתם. זה עשוי גם לעזור להקל על כל חרדה או פחד שיש לך לגבי ההריון.

4.2. אם אין לך מערכת תמיכה

אם אין לך מערכת תמיכה, ייתכן שתרצה לחכות עד שתהיה מוכן לחלוק את החדשות עם המשפחה והחברים שלך. חשוב לזכור שאתה לא צריך לספר לאף אחד עד שאתה מוכן. ייתכן שתרצה גם לחכות עד שתהיה לך הזדמנות לעבד את החדשות בעצמך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן