דף הבית » איך קוראים » מספר מזל שבע: חשיפת שמו של מצולע עם 7 צדדים

מספר מזל שבע: חשיפת שמו של מצולע עם 7 צדדים

איך קוראים למצולע עם 7 צלעות?

מהו מצולע?

מצולע הוא דמות סגורה בעלת שלוש צלעות או יותר. הוא מורכב מקטעי קו ישרים והצדדים אינם חוצים זה את זה. מצולעים מסווגים לפי מספר הצלעות שיש להם, כמו משולשים (3 צלעות), מרובעים (4 צלעות), מחומשים (5 צלעות) וכן הלאה.

איך נקרא מצולע עם 7 צלעות?

מצולע בעל שבע צלעות נקרא הפטגון. חפטגון הוא מצולע בעל שבעה צדדים עם שבע זוויות פנימיות. סכום הזוויות הפנימיות של הפטגון הוא 900 מעלות.

תכונות של חפטגון

להפטגון יש שבע צלעות ושבע זוויות פנימיות. צלעותיו של המחושה שוות כולן באורכן והזוויות בין הצלעות כולן שוות. ניתן לחשב את שטח הפטגון באמצעות הנוסחה: A = (7/4) * a * s, כאשר a הוא אורך צד אחד ו- s הוא אורך הפתגם, שהוא המרחק ממרכז הפתגם. מצולע לאחד הצדדים שלו.

יישומים של חפטגון

ההפטגונים משמשים ביישומים רבים, כגון בארכיטקטורה, הנדסה ועיצוב. באדריכלות משתמשים בהפטגונים ליצירת צורות ועיצובים מעניינים בבניינים. בהנדסה משתמשים בהפטגונים ליצירת מבנים חזקים, כמו גשרים ומגדלים. בעיצוב משתמשים בהפטגונים ליצירת דפוסים וצורות.

הפטגונים באדריכלות

הפטגונים משמשים לעתים קרובות באדריכלות ליצירת צורות ועיצובים מעניינים בבניינים. לדוגמה, ניתן להשתמש במבנה בצורת מחומש ליצירת עיצוב ייחודי ומושך את העין. ניתן להשתמש בהפטגונים גם ליצירת דפוסים וצורות מעניינות בחלק הפנימי של בניין.

הפטגונים בהנדסה

ההפטגונים משמשים לעתים קרובות בהנדסה ליצירת מבנים חזקים, כגון גשרים ומגדלים. ההפטגונים משמשים ליצירת מבנים חזקים ויציבים מכיוון שצלעות ההפטגון כולן שוות באורכן והזוויות בין הצדדים שוות כולן. כך נוצר מבנה חזק ויציב שיכול לעמוד בכוח רב.

הפטגונים בעיצוב

הפטגונים משמשים לעתים קרובות בעיצוב כדי ליצור דפוסים וצורות מעניינות. ניתן להשתמש בהפטגונים ליצירת דוגמאות על בדים, טפטים וחומרים אחרים. ניתן להשתמש בהפטגונים גם ליצירת צורות מעניינות בלוגואים ועיצובים אחרים.

סיכום

מצולע בעל שבע צלעות נקרא הפטגון. להפטגון שבע צלעות ושבע זוויות פנימיות וצלעות המחושה שוות כולן באורכן והזוויות בין הצלעות שוות כולן. ההפטגונים משמשים ביישומים רבים, כגון בארכיטקטורה, הנדסה ועיצוב. למידע נוסף על הפטגונים בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן