דף הבית » איך קוראים » מי האיש החזק בעולם?

מי האיש החזק בעולם?

מי האיש החזק בעולם?

מהו האיש החזק בעולם?

את תואר האיש החזק בעולם החזיקו ספורטאים רבים ושונים במהלך השנים. ממתאבקים יוונים עתיקים ועד לאנשי כוח מודרניים, התואר של האיש החזק בעולם היה תואר נחשק. אבל מיהו האיש החזק כיום בעולם?

האיש החזק ביותר בעולם כיום

האיש החזק ביותר בעולם כיום הוא אדי הול, פאוורליפטר ואיש חזק בריטי. הול הוא האיש היחיד בהיסטוריה שאי פעם העלה 500 ק"ג דדליפט (1,102 פאונד). הוא השיג את ההישג הזה ב-2016 באליפות העולם בדדליפט בלידס, אנגליה. הול הוא גם המחזיק הנוכחי בשיא העולם בהרמת עץ, לאחר שהרים 214 ק"ג (471 פאונד).

קריירת הליפטינג בכוח של הול

הול החל את קריירת הרמת הכוח שלו בשנת 2008, והתחרה בפדרציה הבריטית. הוא עלה במהירות לגדולה, וזכה באליפויות הלאומיות של הפדרציה הבריטית בפאוורליפטינג בשנים 2009 ו-2010. לאחר מכן המשיך לזכייה באליפות העולם ב-Powerlifting ב-2011 וב-2012.

קריירת החזק של הול

בשנת 2013, הול עשה את המעבר לתחרויות איש חזק. הוא עלה במהירות לפסגת הספורט, וזכה בתחרות האיש החזק בעולם בשנת 2017. מאז הוא המשיך לזכות בקלאסיקה של ארנולד סטרונגמן ב-2018 וב-2019.

משטר האימונים של הול

משטר האימונים של הול אינטנסיבי ומתיש. הוא מתאמן שישה ימים בשבוע, תוך התמקדות בתרגילי כוח וכוח. הוא גם מקפיד על דיאטה קפדנית, שצורך עד 8,000 קלוריות ביום.

מורשת הול

הול נחשב באופן נרחב כאחד החזקים הגדולים בכל הזמנים. הוא נתן השראה לאינספור ספורטאים לרדוף אחרי החלומות שלהם ולדחוף את הגבולות שלהם. הוא עדות אמיתית לכוחה של עבודה קשה ומסירות.

סיכום

אדי הול הוא האיש החזק ביותר בעולם כיום. הוא השיג את התואר הזה באמצעות עבודה קשה, מסירות ומשטר אימונים אינטנסיבי. ההישגים שלו נתנו השראה לאינספור ספורטאים לרדוף אחרי החלומות שלהם ולדחוף את הגבולות שלהם. הול הוא עדות אמיתית לכוחה של עבודה קשה ומסירות.

סיכום

אדי הול הוא האיש החזק ביותר בעולם כיום. הוא השיג את התואר הזה באמצעות עבודה קשה, מסירות ומשטר אימונים אינטנסיבי. הול זכה בתחרות האיש החזק בעולם ב-2017, ב-Arnold Strongman Classic ב-2018 וב-2019, ומחזיק בשיא העולמי בהרמת עץ. הוא נתן השראה לאינספור ספורטאים לרדוף אחרי החלומות שלהם ולדחוף את הגבולות שלהם. הול הוא עדות אמיתית לכוחה של עבודה קשה ומסירות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן