דף הבית » איך קוראים » מה שמו של יום הזיכרון באנגלית?

מה שמו של יום הזיכרון באנגלית?

מה שמו של יום הזיכרון באנגלית?

מהו יום הזיכרון?

יום הזיכרון הוא יום זיכרון לאלו שמתו בשירות ארצם. הוא נצפה במדינות רבות ברחבי העולם, כולל בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. בארצות הברית, זה ידוע בתור יום הוותיקים. היום מצוין בדרך כלל ב-11 בנובמבר, יום השנה לסיום מלחמת העולם הראשונה. ביום זה מתאספים אנשים כדי לזכור ולכבד את אלה שמתו בשירות ארצם . זה כולל אנשי הכוחות המזוינים, שוטרים ועובדי ציבור אחרים.

היסטוריה של יום הזיכרון

יום הזיכרון הראשון נערך בשנת 1919, שנה לאחר תום מלחמת העולם הראשונה. הוא נודע במקור כיום שביתת הנשק, ונערך לזכר סיום המלחמה. בבריטניה, השם שונה ליום הזיכרון ב- 1931. הוא נצפה אז ביום ראשון הקרוב ביותר ל-11 בנובמבר. בארצות הברית שונה שמו של היום ליום הוותיקים ב-1954.

משמעות יום הזיכרון

יום הזיכרון הוא יום חשוב עבור אנשים רבים. זה הזמן לזכור ולכבד את אלה שמתו בשירות ארצם. זה גם זמן להרהר בקורבנות שהקריבו אלה ששירתו. היום מצוין בטקסים ושירותים, כולל תהלוכות, טקסי הנחת זרים ורגעי שקט. בבריטניה מציינים את היום בלבישת פרגים, שהם סמל לזיכרון.

סיכום

יום הזיכרון הוא יום זיכרון חשוב לאלה שמתו בשירות ארצם. הוא נצפה במדינות רבות ברחבי העולם, ומסומן על ידי טקסים ושירותים. זה הזמן לזכור ולכבד את אלה שהקריבו את ההקרבה האולטימטיבית.

  • יום הזיכרון מצוין במדינות רבות ברחבי העולם.
  • היום מציינים בדרך כלל ב-11 בנובמבר.
  • זה הזמן לזכור ולכבד את אלה שמתו בשירות ארצם.
  • היום מציינים טקסים ושירותים הכוללים תהלוכות, טקסי הנחת זרים ורגעי שקט.
  • בבריטניה מציינים את היום בלבישת פרגים.

לסיכום, יום הזיכרון הוא יום זיכרון חשוב לאלו שנפטרו בשירות ארצם. זה הזמן לזכור ולכבד את אלה שהקריבו את ההקרבה האולטימטיבית. למידע נוסף על יום הזיכרון, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן