דף הבית » איך קוראים » מה שמו של חיבור המזגן?

מה שמו של חיבור המזגן?

מה שמו של חיבור המזגן?

מה שמו של חיבור המזגן?

מזגנים הם דרך מצוינת לשמור על הבית קריר ונוח בחודשי הקיץ החמים. אבל אם אינכם מכירים את הסוגים השונים של חיבורי מזגנים, יכול להיות קשה לדעת באיזה מהם להשתמש. במאמר זה נסביר את הסוגים השונים של חיבורי מזגנים ושמותיהם.

סוגי חיבורי מזגנים

ישנם מספר סוגים שונים של חיבורי מזגנים, לכל אחד שם ומטרתו. הסוגים הנפוצים ביותר הם:

  • חיבורי מערכת מפוצלים
  • חיבורי מערכת תעלות
  • חיבורי יחידת חלונות
  • חיבורי יחידות ניידות

חיבורי מערכת מפוצלים

חיבורי מערכת מפוצלים הם הסוג הנפוץ ביותר של חיבור למזגן. חיבור מסוג זה משמש למזגנים המותקנים בשני חלקים: יחידה חיצונית ויחידה פנימית. היחידה החיצונית מחוברת ליחידה הפנימית באמצעות סדרה של צינורות וחוטי נחושת. החיבור בין שתי היחידות ידוע כחיבור מערכת מפוצלת.

חיבורי מערכת תעלות

חיבורי מערכת תעלות משמשים למזגנים המותקנים ביחידה אחת. חיבור מסוג זה משמש למזגנים המותקנים בתקרה או בקירות הבית. החיבור בין המזגן לתעלות מכונה חיבור מערכת תעלות.

חיבורי יחידת חלונות

חיבורי יחידת חלונות משמשים למזגנים המותקנים בחלון. חיבור מסוג זה משמש למזגנים המותקנים בחלון ומחוברים לחלק החיצוני של הבית. החיבור בין המזגן לחלון מכונה חיבור יחידת חלון.

חיבורי יחידות ניידות

חיבורי יחידות ניידות משמשים למזגנים המותקנים ביחידה ניידת. חיבור מסוג זה משמש למזגנים המותקנים ביחידה ניידת ומחוברים לחלק החיצוני של הבית. החיבור בין המזגן ליחידה הניידת ידוע כחיבור יחידה ניידת.

השוואה מהירה

סוג החיבור שֵׁם
מערכת מפוצלת חיבור מערכת מפוצל
מערכת צינורות חיבור מערכת תעלות
יחידת חלון חיבור יחידת חלון
יחידה ניידת חיבור יחידה ניידת

לסיכום, ישנם מספר סוגים שונים של חיבורי מזגנים, כל אחד עם השם והמטרה שלו. חיבורי מערכת מפוצלים הם הסוג הנפוץ ביותר של חיבורי מזגנים ומשמשים למזגנים המותקנים בשני חלקים. חיבורי מערכת תעלות משמשים למזגנים המותקנים ביחידה אחת. חיבורי יחידת חלונות משמשים למזגנים המותקנים בחלון. וחיבורי יחידות ניידות משמשים למזגנים המותקנים ביחידה ניידת. למידע נוסף על חיבורי מזגנים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן