דף הבית » איך קוראים » מה שמו של השוער של פריז?

מה שמו של השוער של פריז?

מה שמו של השוער של פריז?

מיהו השוער הנוכחי של פריז?

השוער הנוכחי של פריז הוא קיילור נאבאס. הוא כדורגלן מקצועי של קוסטה ריקה שמשחק במועדון הליגה 1 פריז סן ז'רמן ובנבחרת קוסטה ריקה. נבאס היה השוער הפותח של פריז מתחילת עונת 2020-21.

הקריירה של נאבאס

נאבאס החל את הקריירה שלו עם ספריסה ב-2005, שם היה חלק מהקבוצה הזוכה בגביע האלופות של CONCACAF ב-2005. הוא המשיך לשחק באלבסטה, לבאנטה וריאל מדריד, לפני שהצטרף לפאריס סן ז'רמן ב-2019. במהלך תקופתו בריאל מדריד, נאבאס זכה בשלוש תארי ליגת האלופות, ארבעה גביעי עולם למועדונים ותואר אחד בלה ליגה. הוא גם זכה בפרס שוער השנה של פיפ"א לשנת 2018.

היסטוריה של עמדת השוער

עמדת השוער הייתה חלק בלתי נפרד מהכדורגל מאז תחילת המשחק. השוער המוקדם ביותר שנרשם היה ג'ון ריפשר, ששיחק במועדון הכדורגל שפילד בשנת 1866. מאז, השוער הפך לחלק חשוב באסטרטגיית ההגנה של כל קבוצה. השוער אחראי להגן על השער מפני זריקות לשער ולמנוע להבקיע היריבה.

ההשפעה של נאבאס על פריז

מאז שהצטרף לפריז, נאבאס היה חלק מרכזי בהצלחת הקבוצה. הוא עזר לקבוצה להגיע לראש טבלת הליגה 1 ולרבע גמר ליגת האלופות של אופ"א. הוא גם היה מנהיג קולני בחדר ההלבשה, מה שעורר את חבריו לקבוצה עם הגישה החיובית וההתלהבות שלו. עם נאבאס בשער, פאריס היא קבוצה שצריך להתחשב בה.

נבאס היה תוספת יוצאת דופן לנבחרת פריז, ונוכחותו בשער הייתה מכרעת להצלחת הקבוצה. הוא מנהיג אמיתי ודוגמה מצוינת לחבריו לקבוצה, ואי אפשר להפריז בתרומתו לקבוצה.

למידע נוסף על Keylor Navas וההיסטוריה של עמדת השוער, בקר בדף ויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן