דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בעלה של אדל בספלוב?

מה שמו של בעלה של אדל בספלוב?

מה שמו של בעלה של אדל בספלוב?

מי זאת אדל בספלוב?

אדל בספלוב היא שחקנית וזמרת רוסית המוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים "אירוניה של הגורל" ו"אירוניה של גורל 2". היא גם הוציאה כמה אלבומים וסינגלים, והייתה מועמדת למספר פרסים. היא דמות פופולרית ברוסיה ויש לה קהל מעריצים גדול.

מיהו בעלה של אדל בספלוב?

אדל בספלוב נשואה לשחקן והבמאי הרוסי, אלכסנדר גולובין. בני הזוג ביחד מאז 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. יש להם מערכת יחסים חזקה ולרוב נראים יחד באירועים וברשתות החברתיות.

איך אדל ואלכסנדר נפגשו?

אדל ואלכסנדר הכירו על הסט של הסרט "האירוניה של הגורל 2" בשנת 2008. היה להם קשר מיידי והחלו לצאת זמן קצר לאחר מכן. מאז הם ביחד ונשואים מאז 2011.

מהי הקריירה של אלכסנדר גולובין?

אלכסנדר גולובין הוא שחקן ובמאי רוסי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "אירוניה של הגורל 2" ו"אירוניה של הגורל 3". הוא גם ביים כמה סרטים וסדרות טלוויזיה. הוא דמות פופולרית ברוסיה ויש לו קהל מעריצים גדול.

סיכום

אדל בספלוב היא שחקנית וזמרת רוסית ידועה. היא נשואה לשחקן והבמאי הרוסי, אלכסנדר גולובין. בני הזוג ביחד מאז 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. יש להם מערכת יחסים חזקה ולרוב נראים יחד באירועים וברשתות החברתיות. אלכסנדר גולובין הוא דמות פופולרית ברוסיה ויש לו קהל מעריצים גדול. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "אירוניה של הגורל 2" ו"אירוניה של הגורל 3". הוא גם ביים כמה סרטים וסדרות טלוויזיה.

סיכום

אדל בספלוב היא שחקנית וזמרת רוסייה הנשואה לשחקן והבמאי הרוסי, אלכסנדר גולובין. בני הזוג ביחד מאז 2008 ויש להם שני ילדים משותפים. אלכסנדר גולובין ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "האירוניה של הגורל 2" ו"אירוניה של הגורל 3" וכן ביים כמה סרטים וסדרות טלוויזיה. יש להם מערכת יחסים חזקה ולרוב נראים יחד באירועים וברשתות החברתיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן