דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מי זה אילון מאסק?

אילון מאסק הוא יזם, ממציא ומשקיע שעשה לעצמו שם בתעשיית הטכנולוגיה. הוא המייסד של SpaceX, Tesla ו-The Boring Company, והוא גם המייסד המשותף של PayPal. מאסק הוא איש חזון שהשפיע עצום על עולם הטכנולוגיה והפך לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם.

הילדים של אילון מאסק

לאלון מאסק יש שישה ילדים, חמישה מהם הוא חולק עם אשתו לשעבר, הסופרת הקנדית ג'סטין ווילסון. לזוג נולדו תאומים ב-2004, גריפין ואקסבייר, ושלישיות ב-2006, דמיאן, סקסון וקאי. למאסק יש גם בן עם בת זוגו הנוכחית, המוזיקאי גריימס, בשם X Æ A-12.

גריפין מאסק

גריפין מאסק הוא הבכור מבין ילדיו של אילון מאסק. כיום הוא סטודנט באוניברסיטת סטנפורד, שם הוא לומד מדעי המחשב והנדסה. הוא גם המייסד של סטארטאפ בשם Zive, שמתמקד ביצירת מוצרים שמקלים על אנשים לנהל את הכספים שלהם.

חאבייר מאסק

חאבייר מאסק הוא אחיו התאום של גריפין מאסק וכיום הוא גם סטודנט באוניברסיטת סטנפורד. הוא לומד מדעי המחשב ומעורב במספר סטארטאפים, כולל חברה בשם Navet, שמתמקדת ביצירת פלטפורמה לאנשים להתחבר לעסקים מקומיים.

דמיאן מאסק

דמיאן מאסק הוא המבוגר מבין השלישייה וכיום הוא סטודנט באוניברסיטת הרווארד. הוא לומד כלכלה והוא גם המייסד של סטארטאפ בשם Fetch, שמתמקד ביצירת פלטפורמה לאנשים להתחבר לעסקים מקומיים.

סקסון מאסק

סקסון מאסק הוא האמצע של השלשות וכיום הוא סטודנט באוניברסיטת פנסילבניה. הוא לומד עסקים והוא גם המייסד של סטארטאפ בשם Qik, שמתמקד ביצירת פלטפורמה לאנשים להתחבר לעסקים מקומיים.

קאי מאסק

קאי מאסק הוא הצעיר מבין השלישייה וכיום הוא סטודנט באוניברסיטת דרום קליפורניה. הוא לומד הנדסת מחשבים והוא גם מייסד סטארטאפ בשם Rivet, שמתמקד ביצירת פלטפורמה לאנשים להתחבר לעסקים מקומיים.

X Æ A-12 Musk

X Æ A-12 מאסק הוא הצעיר מבין ילדיו של אילון מאסק והוא בנו של מאסק ובן זוגו הנוכחי, המוזיקאי גריימס. הוא נולד ב-2020 והוא הילד הראשון של בני הזוג. שמו הוא שילוב של הדברים האהובים על בני הזוג, כולל מטוסי לוקהיד A-12 והאמנים המוזיקליים האהובים על בני הזוג.

סיכום

אילון מאסק הוא יזם וממציא בעל שם, וילדיו מרשימים לא פחות. Griffin, Xavier, Damian, Saxon, Kai ו-X Æ A-12 כולם עושים לעצמם שם בעולם הטכנולוגיה והיזמות. הם עדות למורשת שמאסק יוצר ובטוח ימשיכו להשפיע לטובה על העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן