דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מה שמו של הילד של אילון מאסק?

מי זה אילון מאסק?

אילון מאסק הוא יזם וממציא אמריקאי יליד דרום אפריקה. הוא המייסד, המנכ"ל והמעצב הראשי של SpaceX; מייסד שותף, מנכ"ל וארכיטקט מוצר של Tesla, Inc.; ומייסד חברת The Boring Company. הוא גם מייסד שותף ויו"ר לשעבר של SolarCity, מייסד שותף של Zip2, ומייסד X.com, שהתמזגה עם Confinity ולקחה את השם PayPal. Musk הצהיר שהמטרות של SpaceX, Tesla ו- SolarCity סובבות סביב החזון שלו לשנות את העולם והאנושות. מטרותיו כוללות הפחתת התחממות כדור הארץ באמצעות ייצור וצריכת אנרגיה בת קיימא, והפחתת הסיכון להכחדה אנושית על ידי הקמת מושבה אנושית על מאדים.

מה שמו של הילד של אילון מאסק?

לאלון מאסק יש שישה ילדים, חמישה מהם מנישואיו הראשונים לסופרת ג'סטין ווילסון. הבכור, נבאדה אלכסנדר מאסק, מת מתסמונת מוות פתאומי של תינוקות בגיל 10 שבועות. ארבעת האחרים הם התאומים גריפין וקסבייר, ושלישיית דמיאן, סקסון וקאי. מאסק ילדו החמישי, בן בשם X Æ A-Xii, נולד במאי 2020 לבת זוגו, המוזיקאי הקנדי גריימס. השם נתקל בתחילה בבלבול ובספקולציות, אך גריימס הבהיר מאוחר יותר את ההגייה והמשמעות של השם. X מבוטא כמו האות "X" ו- Æ מבוטא כמו האות "A". A-Xii מבוטא כמו "Ex-eye". השם הוא שילוב של הספרה הרומית ל-10, האות X, ושם המטוס האהוב על בני הזוג, A-12.

מה אילון מאסק עושה?

אילון מאסק הוא יזם וממציא הידוע בעיקר בזכות הקמת SpaceX, Tesla, Inc., ו-The Boring Company. הוא גם מייסד שותף של SolarCity, Zip2 ו-X.com, שהתמזגו עם Confinity ולקחה את השם PayPal. המטרות של מאסק כוללות הפחתת התחממות כדור הארץ באמצעות ייצור וצריכת אנרגיה בת קיימא, והפחתת הסיכון להכחדה אנושית על ידי הקמת מושבה אנושית על מאדים. הוא גם הציע מערכת תחבורה מהירה בשם Hyperloop, והשקיע בפרויקטים אחרים כמו בינה מלאכותית, neuralink ו-OpenAI.

מה השווי הנקי של אילון מאסק?

הונו של אילון מאסק מוערך בכ-74.2 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לאחד האנשים העשירים בעולם. עושרו נגזר ברובו ממניותיו בטסלה ו-SpaceX, כמו גם מהשקעותיו האחרות.

מהי ההשכלה של אילון מאסק?

אילון מאסק למד באוניברסיטת פנסילבניה, שם קיבל תואר ראשון בכלכלה ותואר ראשון בפיזיקה. לאחר מכן הוא המשיך ללמוד באוניברסיטת סטנפורד, אך נשר לאחר יומיים כדי לממש את חלומות היזמות שלו.

מה מצב היחסים של אילון מאסק?

אילון מאסק נמצא כעת במערכת יחסים עם המוזיקאי הקנדי גריימס. בני הזוג קיבלו את ילדם הראשון, בן בשם X Æ A-Xii, במאי 2020.

סיכום

אילון מאסק הוא יזם וממציא ידוע, ומשפחתו מעניינת לא פחות. בנו הבכור, נבאדה אלכסנדר מאסק, נפטר למרבה הצער בגיל 10 שבועות, אך יש לו עוד ארבעה ילדים מנישואיו הראשונים, ובן עם בת זוגו הנוכחית, גריימס. מאסק הוא גם המייסד של SpaceX, Tesla, Inc. ו-The Boring Company, והשקיע בפרויקטים נוספים כמו בינה מלאכותית, neuralink ו-OpenAI. השווי הנקי שלו מוערך בכ-74.2 מיליארד דולר, וכרגע הוא נמצא במערכת יחסים עם המוזיקאי הקנדי גריימס. למידע נוסף על אילון מאסק ומשפחתו, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן