דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החור בזין?

מה שמו של החור בזין?

מה שמו של החור בזין?

מה שמו של החור בזין?

הזין הוא ציפור מבויתת המוחזקת כחיית מחמד או בגלל הביצים והבשר שלה. הוא בן למשפחת הפסיונים וידוע בקריאתו הקולנית. אבל מה שמו של החור בזין? החור בזין נקרא קלואקה. הקלואקה היא פתח המצוי בחלק התחתון של גופה של הציפור. הוא משמש לחיסול פסולת, כמו גם למערכת הרבייה. הקלואקה משמשת גם להחלפת זרע וביצים במהלך ההזדווגות.

תפקידה של הקלואקה

הקלואקה היא איבר רב תכליתי המשרת מספר תפקידים בציפור. הוא משמש לחיסול פסולת, כמו גם למערכת הרבייה. הקלואקה משמשת גם להחלפת זרע וביצים במהלך ההזדווגות. הקלואקה משמשת גם להחלפת חומרים מזינים בין הציפור לביציה. הקלואקה מרופדת בבלוטות המפרישות נוזל שעוזר להזין את הביצים. נוזל זה משמש גם לשמירה על חום הביצים.

האנטומיה של הקלואקה

הקלואקה היא פתח שנמצא בחלק התחתון של גוף הציפור. הוא מרופד בשכבה דקה של רקמה הנקראת קרום cloacal. קרום זה מורכב ממספר שכבות של תאים המסייעים להגן על הציפור מפני זיהום. הקלואקה מרופדת גם במספר בלוטות המפרישות נוזל שעוזר להזין את הביצים. נוזל זה משמש גם לשמירה על חום הביצים.

סיכום

הקלואקה היא פתח המצוי בחלק התחתון של גופה של הציפור. הוא משמש לחיסול פסולת, כמו גם למערכת הרבייה. הקלואקה משמשת גם להחלפת זרע וביצים במהלך ההזדווגות. הוא גם מרופד בבלוטות שמפרישות נוזל שעוזר להזין את הביצים.לסיכום, החור בזין נקרא cloaca. זהו איבר רב תכליתי המשרת מספר תפקידים בציפור. חשוב להבין את האנטומיה והתפקוד של הקלואקה על מנת לטפל כראוי בזין המחמד שלך. למידע נוסף על הקלואקה והיבטים אחרים של טיפול בזין, עיין בסרטון YouTube זה .

סיכום

החור בזין נקרא קלואקה. זהו איבר רב תכליתי המשרת מספר תפקידים בציפור, לרבות סילוק פסולת, חילופי זרע וביצים בזמן ההזדווגות וחילופי חומרי הזנה בין הציפור לביציה. הבנת האנטומיה והתפקוד של הקלואקה חשובה לטיפול נכון בזין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן