דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החג האתיופי?

מה שמו של החג האתיופי?

מה שמו של החג האתיופי?

מה שמו של החג האתיופי?

החג האתיופי נקרא Enkutatash, שמתורגם ל"מתנה של תכשיטים" באמהרית, השפה הרשמית של אתיופיה. הוא נחגג ב-11 בספטמבר בכל שנה ומציין את תחילת השנה החדשה באתיופיה. חג זה נחגג בהתלהבות רבה בכל הארץ והוא זמן של שמחה וחגיגה.

היסטוריה של Enkutatash

מקורותיו של Enkutatash הם במאה ה-4 לספירה, כאשר הלוח האתיופי הוקם לראשונה. החג על פי ההערכות נחגג מאז, אם כי התאריך המדויק של מקורו אינו ידוע. על פי האגדה, החג נוצר לזכר שובה של מלכת שבא מביקורה אצל שלמה המלך בירושלים. עם שובה, אמרו שהיא הביאה מתנה של תכשיטים לתושבי אתיופיה, ומכאן השם Enkutatash.

משמעותו של Enkutatash

Enkutatash הוא זמן של חגיגה ושמחה עבור העם האתיופי. זה הזמן להודות על ברכות השנה החולפת ולצפות לשנה החדשה בתקווה ובאופטימיות. ביום זה אנשים מחליפים מתנות וברכות, ומתקיימים טקסים וטקסים מסורתיים.

חגיגות אנקוטאש

חגיגות אנקוטאש מתחילות בלילה שלפני החג, כאשר אנשים מתאספים בבתיהם כדי לחלוק ארוחה ולהחליף מתנות. ביום החג אנשים מתלבשים במיטב בגדיהם ומבקרים את החברים והמשפחה כדי להחליף ברכות ומתנות. יש גם ריקודים ושירים מסורתיים שמבוצעים, והיום מלא בשמחה וחגיגה.

סמלים של Enkutatash

הסמל המזוהה ביותר של Enkutatash הוא חיננית, שהיא סמל של התחלות חדשות ותקווה. סמלים נוספים הקשורים לחג כוללים סרטים צבעוניים, נרות ופרחים.

דעה אישית

אנקוטאש הוא חג יפהפה החוגג את תחילתה של שנה חדשה ומביא שמחה ותקווה לעם האתיופי. זה הזמן להרהר על השנה שחלפה ולהסתכל קדימה אל העתיד באופטימיות. אני מאמינה שהחג הזה הוא דרך נפלאה לקרב אנשים ולחגוג את היופי של החיים. למידע נוסף על Enkutatash, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן