דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הבושם של ריהאנה?

מה שמו של הבושם של ריהאנה?

מה שמו של הבושם של ריהאנה?

מה שמו של הבושם של ריהאנה?

ריהאנה הוציאה מספר בשמים במהלך השנים. מניחוח הבכורה שלה, Reb'l Fleur, ועד האחרון שלה, Fenty Skin, הזמרת יצרה מגוון של ניחוחות הפונים למגוון טעמים. במאמר זה נסתכל על שמות הבשמים של ריהאנה ומה ריחם.

הבשמים של ריהאנה

ריהאנה הוציאה בסך הכל תשעה בשמים במהלך השנים. הנה רשימה של שמות הניחוחות שלה ואיך הם מריחים:

  • Reb'l Fleur – זהו ניחוח הבכורה של ריהאנה ויש לו תווים של שזיף, אפרסק, פרזיה, סיגלית, טוברוז, קוקוס, וניל, פצ'ולי ומאסק.
  • Rebelle – לריח הזה יש תווים של פטל, פלפל ורוד, יסמין, וניל, פצ'ולי ומושק.
  • עירום – לריח הזה יש תווים של ברגמוט, פריחת התפוז, יסמין, אלגום, וניל.
  • נוכל – לריח הזה יש תווים של פריחת הלימון, רקפת, יסמין, ורד, זמש ומושק.
  • Man Rogue – לריח הזה יש תווים של ברגמוט, לבנדר, מרווה, פצ'ולי ומושק.
  • Rogue Love – לריח הזה יש תווים של פטל, פריחת התפוז, יסמין, וניל ומאסק.
  • RiRi – לריח הזה יש תווים של ברגמוט, מנדרינה, יסמין, ורד, פצ'ולי ומושק.
  • נשיקה – לריח הזה יש תווים של ברגמוט, אגס, יסמין, וניל ומושק.
  • Fenty Skin – לריח הזה יש תווים של ברגמוט, מנדרינה, יסמין, ורד ומושק.

פילוסופיית הניחוחות של ריהאנה

ריהאנה תמיד הייתה נלהבת ליצור ניחוחות ייחודיים ומיוחדים. היא אמרה שהיא רוצה שהבשמים שלה יהיו "נצחיים ואיקוניים", ושהיא רוצה שהם יהיו "משהו שאנשים יכולים להתחבר אליו ולזכור". היא גם מאמינה שהניחוחות שלה צריכים להיות "משהו שאנשים יכולים ללבוש ולהרגיש בטוחים בו".

ר''ל פלר

ניחוח הבכורה של ריהאנה, Reb'l Fleur, שוחרר בשנת 2011. יש לו תווים של שזיף, אפרסק, פרזיה, סיגלית, טוברוז, קוקוס, וניל, פצ'ולי ומושק. הריח מתואר כ"סקסי, נועז ונועז", ונאמר שהוא "משקף את הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

מורדת

Rebelle שוחרר בשנת 2012 ויש לו תווים של פטל, פלפל ורוד, יסמין, וניל, פצ'ולי ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונועז", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

עָרוֹם

עירום שוחרר בשנת 2013 ויש לו תווים של ברגמוט, פריחת התפוז, יסמין, אלגום ווניל. הריח מתואר כ"חושני ונשי", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

נוכל

Rogue שוחרר בשנת 2014 ויש לו תווים של פריחת לימון, רקפת, יסמין, ורד, זמש ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונועז", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

איש נוכל

Rogue Man שוחרר בשנת 2015 ויש לו תווים של ברגמוט, לבנדר, מרווה, פצ'ולי ומאסק. הריח מתואר כ"גברי ונועז", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

אהבה נוכלת

Rogue Love שוחרר בשנת 2016 ויש לו תווים של פטל, פריחת תפוז, יסמין, וניל ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונועז", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

RiRi

RiRi שוחרר בשנת 2017 ויש לו תווים של ברגמוט, מנדרינה, יסמין, ורד, פצ'ולי ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונשי", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

נְשִׁיקָה

Kiss שוחרר בשנת 2018 ויש לו תווים של ברגמוט, אגס, יסמין, וניל ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונשי", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

פנטי סקין

Fenty Skin שוחרר בשנת 2020 ויש לו תווים של ברגמוט, מנדרינה, יסמין, ורד ומושק. הריח מתואר כ"חושני ונשי", ונאמר שהוא "שיקוף של הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה".

סיכום

ריהאנה הוציאה במהלך השנים מספר בשמים, כל אחד עם הריח והסגנון הייחודיים שלו. מרב'ל פלר ועד פנטי סקין, הזמרת יצרה ניחוחות הפונים למגוון טעמים. אם את מחפשת ריח שמשקף את הסגנון והגישה של ריהאנה עצמה, אז בהחלט כדאי לך לבדוק את מגוון הבשמים שלה. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את הבשמים של ריהאנה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן