דף הבית » איך קוראים » איך נקרא הבושם של אריאנה גרנדה?

איך נקרא הבושם של אריאנה גרנדה?

איך נקרא הבושם של אריאנה גרנדה?

ריחות החתימה של אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה הייתה כוכבת פופ במשך שנים רבות, והיא הוציאה מספר ניחוחות יחודיים במהלך השנים. ריחות החתימה שלה אהובים על רבים, והם מושלמים לכל אירוע. אז איך נקרא הבושם של אריאנה גרנדה? הנה רשימה של ריחות החתימה שלה ואיך קוראים להם.

ארי מאת אריאנה גרנדה

ארי מאת אריאנה גרנדה הוא ניחוח החתימה הראשון של הזמרת. הוא שוחרר בשנת 2015 והוא ניחוח מתוק ופירותי. התווים העליונים הם אגס, פטל שחור ופטל, בעוד שתווי האמצע הם יסמין, פרחי פריזיה ויערה. תווי הבסיס הם מושק, וניל ופרלין.

מתוק כמו סוכריה מאת אריאנה גרנדה

Sweet Like Candy מאת אריאנה גרנדה הוא ניחוח החתימה השני של הזמרת. הוא שוחרר בשנת 2016 והוא ניחוח מתוק ושובב. התווים העליונים הם פטל שחור, ברגמוט איטלקי ואגס, בעוד שתווי האמצע הם יסמין, פרנג'יפני ומרשמלו. תווי הבסיס הם וניל, מושק ועצים.

ענן מאת אריאנה גרנדה

Cloud מאת אריאנה גרנדה הוא ניחוח החתימה השלישי של הזמרת. הוא שוחרר בשנת 2018 והוא ניחוח קליל ואוורירי. התווים העליונים הם תפוז ברגמוט, אגס ולבנדר, בעוד שתווי האמצע הם קוקוס, יסמין ופריחת התפוז. תווי הבסיס הם אלגום, וניל ומושק.

Thank U, Next מאת אריאנה גרנדה

Thank U, Next מאת Ariana Grande הוא ניחוח החתימה הרביעי של הזמרת. הוא שוחרר בשנת 2019 והוא ניחוח רומנטי ונשי. התווים העליונים הם פטל, אגס וברגמוט, בעוד שתווי האמצע הם יסמין, ורד והליוטרופ. תווי הבסיס הם אלגום, מושק, וניל.

סיכום

אריאנה גרנדה הוציאה מספר ריחות ייחודיים במהלך השנים, וכל אחד מהם הוא ייחודי ומושלם לכל אירוע. ניחוחות החתימה שלה כוללים את ארי מאת אריאנה גרנדה, מתוק כמו סוכריה מאת אריאנה גרנדה, ענן מאת אריאנה גרנדה, ו-Thank U, Next מאת אריאנה גרנדה. לכל ריח יש תערובת ייחודית משלו של תווי עליון, אמצע ובסיס, מה שהופך אותם למושלמים לכל אירוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן