דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הארי פוטר?

מה שמו של הארי פוטר?

מה שמו של הארי פוטר?

מי זה הארי פוטר?

הארי פוטר הוא דמות בדיונית שנוצרה על ידי הסופרת ג’יי קיי רולינג. הוא הגיבור של סדרת הספרים והסרטים של הארי פוטר, שהפכו לכמה מיצירות הסיפורת הפופולריות והמצליחות ביותר בהיסטוריה האחרונה. הארי פוטר הוא קוסם יתום שלומד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות והוא אחד הקוסמים החזקים והמפורסמים בכל הזמנים.

נושאים קשורים:

 

מה שמו של הארי פוטר?

שמו המלא של הארי פוטר הוא הארי ג’יימס פוטר. הוא נקרא על שם אביו, ג’יימס פוטר, וסבו מצד אמו, הנרי פוטר. שמו האמצעי של הארי, ג’יימס, הוא גם מחווה לאביו, שנהרג על ידי וולדמורט כשהארי היה רק תינוק.

משמעות שמו של הארי פוטר

לשם הארי יש כמה משמעויות שונות. היא נגזרת מהמילה הגרמנית “היימיריך”, שפירושה “שליט בית”. זה קשור גם למילה הלטינית “haima”, שפירושה “בית”. השם פוטר נגזר מהמילה האנגלית העתיקה “סיר”, שפירושה “יצרן סירים או מיכלים”.

המשמעות של שמו של הארי פוטר

שמו של הארי חשוב בסדרת הארי פוטר. זוהי תזכורת למורשת אביו ומשפחתו. זה גם משמש כתזכורת לכוחו ולאומץ הלב שלו, שכן הוא מכונה לעתים קרובות “הילד שחי”. שמו של הארי מסמל גם את מסעו להפוך לאשף רב עוצמה ולהביס את וולדמורט.

הפופולריות של שמו של הארי פוטר

מאז יציאתם של הספרים והסרטים של הארי פוטר, שמו של הארי פוטר הפך לפופולרי מאוד. הוא שימש כשם לתינוקות רבים, והוא שימש ביצירות בדיוניות רבות אחרות. הוא אפילו שימש כשמה של רכבת הרים באולפני יוניברסל באורלנדו, פלורידה.

שמו של הארי פוטר בשפות אחרות

שמו של הארי פוטר תורגם לשפות רבות ושונות. בצרפתית קוראים לו “הארי פוטר”, בספרדית זה “הארי פוטר” ובגרמנית זה “הארי פוטר”. ביפנית, שמו הוא “ハリー・ポッター”, ובסינית זה “哈利·波特”. צפו בסרטונים על מה שמו של הארי פוטר? ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן