דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אביו של אנג'ל ברנס?

מה שמו של אביו של אנג'ל ברנס?

מה שמו של אביו של אנג'ל ברנס?

מי זה אנג'ל ברנס?

אנג'ל ברנס היא דמות בדיונית שנוצרה על ידי הסופרת ג'יי קיי רולינג עבור סדרת הספרים הפופולרית שלה הארי פוטר. היא בתם של מולי וויזלי וארתור וויזלי, ואחותו הצעירה של רון וויזלי. אנג'ל מתוארת כילדה מבריקה ועליזה שאוהבת לקרוא והיא שחקנית קווידיץ' מוכשרת. היא חברה בבית גריפינדור ונאמנה לחבריה ולמשפחתה.

אביו של אנג'ל ברנס

אביו של אנג'ל ברנס הוא ארתור וויזלי, אשף טהור דם שעובד במשרד הקסמים. הוא אב אוהב ותומך לאנג'ל ולאחיה. ארתור ידוע בהתנהגותו המוזרה והאקסצנטרית, כמו גם באהבתו לטכנולוגיית המוגלגים. הוא גם חבר במסדר עוף החול ומוקדש להגנה על עולם הקוסמים מפני כוחות הרשע.

הרקע של ארתור וויזלי

ארתור וויזלי נולד למשפחת קוסמים טהור דם, בני הזוג וויזלי, שהתגוררו בכפר אוטרי סנט קצ'פול. הוא היה הבכור מבין שבעה ילדים וגדל בבית קוסמים מסורתי. ארתור היה תלמיד נלהב בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שם הוא מוין לבית גריפינדור. לאחר שסיים את לימודיו בהוגוורטס, ארתור החל לעבוד במשרד הקסמים, שם עלה בסופו של דבר לדרגת תת-מזכיר בכיר של השר.

מה שמו של ארתור וויזלי?

שמו המלא של ארתור וויזלי הוא ארתור וויזלי, אם כי הוא מכונה בדרך כלל "מר וויזלי" על ידי משפחתו וחבריו. לפעמים הוא מכונה גם "ארתור וויזלי בכיר" כדי להבדיל בינו לבנו, ארתור וויזלי ג'וניור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן