דף הבית » איך קוראים » מה שמו של דדפול?

מה שמו של דדפול?

מה שמו של דדפול?

מה שמו של דדפול?

דדפול, האנטי-גיבור הפופולרי של מארוול קומיקס, הפך בשנים האחרונות לשם דבר. אבל מה מקור שמו?

דדפול, ששמו האמיתי הוא ווייד ווילסון, נוצר על ידי פביאן ניסיזה ורוב ליפלד בשנת 1991. הדמות הופיעה לראשונה ב-The New Mutants #98. השם "דדפול" נבחר על ידי ניסיזה כרפרנס לדמות DC Comics Deathstroke, שהיה ידוע גם בתור סלייד ווילסון. ניסיזה רצתה ליצור דמות שדומה לדת'סטרוק, אבל עם שם אחר.

השם "דדפול" נבחר בגלל שהוא היה שילוב של המילים "מת" ו"בריכה". המילה "מת" נבחרה לייצג את האופי האלים והבלתי צפוי של הדמות, בעוד שהמילה "בריכה" נבחרה לייצג את יכולתה של הדמות להתחדש מכל פציעה.

מאז הופעת הבכורה שלו, דדפול הפך לאחת הדמויות הפופולריות ביותר ביקום מארוול. הוא הופיע במספר רב של חוברות קומיקס, משחקי וידאו וסרטים. הוא ידוע בחוש ההומור חסר הכבוד שלו וביכולתו לשבור את החומה הרביעית. הוא ידוע גם בנטייתו לשבור את הכללים ובנכונותו לעשות כל מה שצריך כדי לבצע את העבודה.

למה השם של דדפול כל כך פופולרי?

שמו של דדפול הפך כל כך פופולרי בגלל האישיות הייחודית של הדמות והיכולת שלו לשבור את החומה הרביעית. הוא דמות שלא מפחדת לומר את דעתו ולעשות כל מה שצריך כדי לבצע את העבודה. הוא גם דמות שלא מפחדת לצחוק על עצמה וללעוג לעולם שסביבו.

שמו של דדפול הפך פופולרי גם בגלל הפופולריות של הדמות בתקשורת. הוא הופיע במספר רב של חוברות קומיקס, משחקי וידאו וסרטים. הוא גם הוצג בסחורה כמו דמויות פעולה, בגדים ואפילו משחק וידאו. הפופולריות שלו הפכה אותו לאחת הדמויות המוכרות ביותר ביקום מארוול.

השם של דדפול במדיה אחרת

שמו של דדפול הוצג גם בכלי תקשורת אחרים. הוא הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו משפחת סימפסון, איש משפחה וסאות' פארק. הוא גם הוצג במשחקי וידאו כגון Marvel vs. Capcom 3 ו-Marvel Ultimate Alliance. הוא גם הופיע בסרטים כמו X-Men Origins: Wolverine ו-Deadpool 2.

שמו של דדפול בתרבות הפופ

שמו של דדפול הפך פופולרי גם בתרבות הפופ. הוא זכה להתייחסות בשירים של אמנים כמו קניה ווסט ודרייק. הוא גם הופיע בתכניות טלוויזיה כמו The Big Bang Theory ו-The Office. הוא גם הופיע בסרטים כמו דדפול ודדפול 2.

השם של דדפול בסחורה

שמו של דדפול הוצג גם בסחורה. הוא הוצג בדמויות פעולה, בגדים ואפילו משחק וידאו. הפופולריות שלו הפכה אותו לאחת הדמויות המוכרות ביותר ביקום מארוול.

סיכום

שמו של דדפול הפך בשנים האחרונות לשם דבר. השם נבחר כהתייחסות לדמות DC Comics Deathstroke, והוא הפך פופולרי בגלל האישיות הייחודית של הדמות ויכולתו לשבור את החומה הרביעית. הוא הפך פופולרי גם בתקשורת, בתרבות הפופ ובסחורה. דדפול היא אחת הדמויות המוכרות ביותר ביקום מארוול.

לסיכום, שמו של דדפול הוא שילוב של המילים "מת" ו"בריכה" ונבחר כהתייחסות לדמות DC Comics Deathstroke. השם הפך לפופולרי בגלל אישיותה הייחודית של הדמות ויכולתה לשבור את החומה הרביעית. הוא הפך פופולרי גם בתקשורת, בתרבות הפופ ובסחורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן