דף הבית » איך קוראים » מה שמו של דגי בקלה באנגלית?

מה שמו של דגי בקלה באנגלית?

מה שמו של דגי בקלה באנגלית?

מהו השם האנגלי לדג בקלה?

בקלה הוא דג פופולרי שנמצא במימי צפון האוקיינוס האטלנטי וצפון האוקיינוס השקט. זהו דג בעל בשר לבן דל שומן ועתיר חלבון. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין B12, זרחן וסלניום. השם האנגלי לקלה הוא Gadus morhua.

היתרונות התזונתיים של דגי בקלה

בקלה הוא מקור רזה לחלבון דל בשומן ובקלוריות. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין B12, זרחן וסלניום. בקלה הוא גם מקור טוב לחומצות שומן אומגה 3, החשובות לבריאות הלב.

איך לבשל דג בקלה

ניתן לבשל בקלה במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה, שליד, אידוי וטיגון. כשמבשלים בקלה, חשוב לזכור שמדובר בדג עדין ובקלות יכול להתבשל יתר על המידה. כדי לוודא שהבקל מבושל כמו שצריך, כדאי להשתמש במדחום לבדיקת הטמפרטורה הפנימית של הדג.

הצעות הגשה לדג בקלה

בקלה הוא דג רב תכליתי שניתן להגיש במגוון דרכים. אפשר להגיש כמנה עיקרית עם תוספת של ירקות או כמנה ראשונה עם רוטב קליל. ניתן להגיש אותו גם בסלט או כחלק מסנדוויץ'. בקלה הוא דג פופולרי דל שומן ועשיר בחלבון. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כולל ויטמין B12, זרחן וסלניום. בקלה הוא דג רב תכליתי שניתן לבשל במגוון דרכים ולהגיש במגוון מנות. הכרת השם באנגלית של בקלה, היתרונות התזונתיים שלו וכיצד לבשל אותו יכולה לעזור לך להפיק את המרב מהדג הטעים הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן