דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג?

מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג?

מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג?

מי זה ספייק הבולדוג?

ספייק הבולדוג הוא דמות מצוירת אהובה מהקריקטורות הקלאסיות של טום וג'רי. הוא בולדוג גדול ושרירי שנראה לעתים קרובות מגן על בנו, טייק, מפני התעלולים של טום וג'רי. ספייק הוא ענק עדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו. הוא גם חבר נאמן לטום וג'רי, לעתים קרובות עוזר להם לצאת ממצבים דביקים.

מה שמו של ספייק הבולדוג?

בנו של ספייק הבולדוג נקרא טייק. הוא גור בולדוג קטן ולבן שנראה לעתים קרובות משחק עם טום וג'רי. טייק הוא גור אמיץ ונאמן שאוהב את אביו ומסתכל עליו. לעתים קרובות רואים אותו מסתבך עם טום וג'רי, אבל ספייק תמיד שם כדי להציל את היום.

מהי אישיותו של ספייק הבולדוג?

ספייק הוא ענק עדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו. הוא חבר נאמן לטום וג'רי, לעתים קרובות עוזר להם לצאת ממצבים דביקים. ספייק הוא גם בולדוג אמיץ ואמיץ שלא מפחד לעמוד על מה שהוא מאמין בו. הוא אבא אוהב שתמיד נמצא שם בשביל בנו, לא משנה מה.

מה זה ביטוי התפיסה של ספייק הבולדוג?

משפט המלכוד של ספייק הבולדוג הוא "אני כלב זקן מרושע!" הוא אומר את זה כשהוא מנסה להבריח את טום וג'רי או כל אחד אחר שמטריד את בנו. הוא גם אומר את זה כשהוא מנסה להראות את כוחו ואומץ ליבו.

מהו קולו של ספייק הבולדוג?

את קולו של ספייק הבולדוג מספק השחקן, מל בלאן. מל בלאן היה שחקן קול אמריקאי שנודע בעיקר בזכות מתן הקולות לרבות מהדמויות הקלאסיות של לוני טונס, כולל באגס באני, דאפי דאק ופורקי פיג. הוא גם סיפק את הקול של ספייק הבולדוג.

סיכום

ספייק הבולדוג הוא דמות מצוירת אהובה מהקריקטורות הקלאסיות של טום וג'רי. הוא בולדוג גדול ושרירי שנראה לעתים קרובות מגן על בנו, טייק, מפני התעלולים של טום וג'רי. ספייק הוא ענק עדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו. הוא גם חבר נאמן לטום וג'רי, לעתים קרובות עוזר להם לצאת ממצבים דביקים. שמו של בנו הוא טייק והמשפט שלו הוא "אני כלב זקן מרושע!" את קולו מספק השחקן, מל בלאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן