דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג מטום וג'רי?

מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג מטום וג'רי?

מה שמו של בנו של ספייק הבולדוג מטום וג'רי?

מי זה ספייק הבולדוג?

ספייק הבולדוג הוא דמות אהובה מהסרט המצויר הקלאסי טום וג'רי. הוא בולדוג גדול ושרירי שנראה לעתים קרובות מגן על בנו, טייק, מפני תעלוליו השובבים של טום החתול. ספייק הוא ענק עדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו.

האישיות של ספייק

ספייק הוא בולדוג אדיב ועדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו. הוא חבר נאמן לטום וג'רי, לעתים קרובות עוזר להם לצאת ממצבים דביקים. הוא גם קצת נרגן, לעתים קרובות כועס כאשר מפריעים לו או כאשר בנו נמצא בסכנה.

המראה של ספייק

ספייק הוא בולדוג גדול ושרירי עם פרווה לבנה וכתמים שחורים. יש לו ראש גדול וזנב ארוך. יש לו גם אף שחור ולוע שחור. הוא לובש צווארון אדום עם תג זהב.

הבן של ספייק, טייק

בנו של ספייק, טייק, הוא גור בולדוג קטן ולבן. לעתים קרובות רואים אותו משחק עם טום וג'רי ומסתבך בצרות. הוא גור אמיץ ונאמן שאוהב את אביו ומסתכל עליו.

מה שמו של בנו של ספייק?

שמו של בנו של ספייק הוא טייק. הוא גור אמיץ ונאמן שאוהב את אביו ומסתכל עליו. טייק נראה לעתים קרובות משחק עם טום וג'רי ונקלע לצרות. הוא גור אמיץ ונאמן שאוהב את אביו ומסתכל עליו.

סיכום

ספייק הבולדוג הוא דמות אהובה מהסרט המצויר הקלאסי טום וג'רי. הוא בולדוג גדול ושרירי שנראה לעתים קרובות מגן על בנו, טייק, מפני תעלוליו השובבים של טום החתול. ספייק הוא בולדוג אדיב ועדין שאוהב את בנו ויעשה הכל כדי להגן עליו. בנו, טייק, הוא גור בולדוג קטן ולבן שאוהב את אביו ומסתכל עליו. למידע נוסף על ספייק וטייק, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן