דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של ליצמן?

מה שמו של בנו של ליצמן?

מה שמו של בנו של ליצמן?

מי זה יעקב ליצמן?

יעקב ליצמן הוא פוליטיקאי ישראלי המכהן כסגן שר הבריאות משנת 2015. הוא חבר במפלגת יהדות התורה המאוחדת וחבר כנסת משנת 2009. ליצמן מילא שורה של תפקידי שרים במדינה בעבר, לרבות שר השיכון והבינוי, שר הרווחה ושר התיירות.

מה שמו של בנו של ליצמן?

בנו של יעקב ליצמן נקרא יצחק ליצמן. יצחק הוא בוגר ישיבת טלז-סטון וכיום רב בעיר בני ברק. הוא נשוי לחנה ליצמן ולהם ארבעה ילדים.

השוואה מהירה

שֵׁם עמדה
יעקב ליצמן סגן שר הבריאות
יצחק ליצמן רב בבני ברק

הקריירה הפוליטית של יעקב ליצמן

יעקב ליצמן החל את הקריירה הפוליטית שלו בסוף שנות ה-80 כשנבחר למועצת העיר ירושלים. בהמשך נבחר לכנסת ב-2009 ומאז מילא שורה של תפקידי שרים. בשנת 2015 מונה לתפקיד סגן שר הבריאות ומאז מכהן בתפקיד.

חינוכו של יצחק ליצמן

יצחק ליצמן הוא בוגר ישיבת טלז-סטון, ישיבה יוקרתית השוכנת בירושלים. כיום הוא רב בעיר בני ברק ונשוי לחנה ליצמן. יש להם ארבעה ילדים.

הישגיו של יעקב ליצמן

יעקב ליצמן זכה למספר הצלחות במהלך הקריירה הפוליטית שלו. הוא היה גורם מרכזי בהעברת חוק ביטוח בריאות ממלכתי בשנת 2014, המעניק כיסוי בריאותי אוניברסלי לכל אזרחי ישראל. כמו כן, שימש דוגל קולני למען זכויות הציבור החרדי בישראל.

סיכום

יעקב ליצמן הוא פוליטיקאי ישראלי וסגן שר הבריאות הנוכחי. בנו, יצחק ליצמן, הוא רב בעיר בני ברק ונשוי לחנה ליצמן. יעקב ליצמן זכה למספר הצלחות במהלך הקריירה הפוליטית שלו, ביניהן חקיקתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי ב-2014.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן