דף הבית » איך קוראים » מה שמו של גדי וילצ'רסקי?

מה שמו של גדי וילצ'רסקי?

מה שמו של גדי וילצ'רסקי?

מי זה גדי וילצ'רסקי?

גדי וילצ'רסקי הוא פוליטיקאי ישראלי ושר הממשלה לשעבר. הוא נולד בירושלים בשנת 1952 וחבר במפלגת העבודה. וילצ'רסקי מילא שורה של תפקידים בממשלת ישראל, ביניהם שר החינוך, שר הרווחה וסגן שר הביטחון. כיום הוא חבר כנסת, הפרלמנט הישראלי.

חיים מוקדמים וחינוך

וילצ'רסקי נולד בירושלים בשנת 1952 למשפחה של ניצולי שואה. הוא למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר במדעי המדינה. לאחר סיום לימודיו הצטרף לצבא ההגנה לישראל ושירת בחטיבת הצנחנים.

קריירה פוליטית

וילצ'רסקי החל את הקריירה הפוליטית שלו בשנות ה-80, כשנבחר למועצת העיר ירושלים. כיהן כראש עיריית ירושלים בשנים 1989 עד 1993. בשנת 1999 מונה לשר החינוך בממשלת אהוד ברק. הוא כיהן בתפקיד עד שנת 2001. בשנת 2003 מונה וילצ'רסקי לשר הרווחה בממשלת אריאל שרון. הוא כיהן בתפקיד עד 2006. בשנת 2007 מונה לסגן שר הביטחון בממשלת אהוד אולמרט. הוא החזיק בתפקיד עד 2009.

חבר הכנסת

בשנת 2009 נבחר וילצ'רסקי לכנסת כחבר מפלגת העבודה. מאז הוא מכהן כחבר כנסת. כיום הוא חבר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

חיים אישיים

וילצ'רסקי נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא רץ נלהב וסיים מספר מרתונים.

שאלות ותשובות

מהי מפלגתו הפוליטית של גדי וילצ'רסקי?

גדי וילצ'רסקי הוא חבר מפלגת העבודה.

אילו תפקידים מילא גדי וילצ'רסקי בממשלת ישראל?

גדי וילצ'רסקי מילא שורה של תפקידים בממשלת ישראל, ביניהם שר החינוך, שר הרווחה וסגן שר הביטחון. כיום הוא חבר כנסת, הפרלמנט הישראלי.

איך נראים חייו האישיים של גדי וילצ'רסקי?

גדי וילצ'רסקי נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא רץ נלהב וסיים מספר מרתונים.

סיכום

גדי וילצ'רסקי הוא פוליטיקאי ישראלי ושר הממשלה לשעבר. הוא נולד בירושלים בשנת 1952 וחבר במפלגת העבודה. וילצ'רסקי מילא שורה של תפקידים בממשלת ישראל, ביניהם שר החינוך, שר הרווחה וסגן שר הביטחון. כיום הוא חבר כנסת, הפרלמנט הישראלי. וילצ'רסקי נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא רץ נלהב וסיים מספר מרתונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן