דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של אודהליה ברלין?

מה שמו של בנו של אודהליה ברלין?

מה שמו של בנו של אודהליה ברלין?

מי זאת אודהליה ברלין?

אודהליה ברלין היא אשת עסקים ויזמית מצליחה. היא המייסדת של קו אופנה מצליח, והעיצובים שלה הוצגו בכמה ממגזיני האופנה המובילים בעולם. היא גם פילנתרופית, ותרמה מזמנה וכספה למגוון מטרות צדקה.

מה שמו של בנו של אודהליה ברלין?

אודהליה ברלין היא אם גאה לבן צעיר. קוראים לו זיידן ברלין, ויש לזה משמעות מיוחדת. אודהליה בחרה בשם זיידן מכיוון שפירושו בעברית "מתנת אלוהים". היא רצתה שבנה יזכירו את המתנה שהוא כל יום.

שמו האמצעי המשמעותי של זיידן

אודהליה גם נתנה לבנה שם אמצעי משמעותי. שמו האמצעי הוא "קאי", שפירושו "אוקיינוס" בהוואית. אודהליה בחרה בשם זה כי רצתה שבנה יזכיר את היופי והעוצמה של האוקיינוס. היא גם רצתה שיזכירו לו את החשיבות של טיפול בכדור הארץ.

סיפור הולדתו של זיידן

זיידן ברלין נולד באפריל 2020. אודהליה שמחה מאוד לקבל את בנה לעולם, והיא התרגשה עוד יותר לתת לו את שמו המיוחד. היא רצתה שיהיה לו שם בעל משמעות ויזכיר לו את החשיבות של להחזיר.

סגנון ההורות של אודהליה ברלין

אודהליה ברלין היא אם מסורה המחויבת לגדל את בנה באהבה ובאדיבות. היא נלהבת ללמד אותו את החשיבות של להחזיר לקהילה ולהיות אזרח אחראי. היא גם רוצה להחדיר בו את החשיבות של כבוד לזולת ולהיות אדיב.

מורשת אודליה ברלין

אודהליה ברלין היא אשת עסקים מצליחה ופילנתרופית. היא גם אם מסורה המחויבת לגדל את בנה באהבה ובטוב לב. דרך בנה, זיידן ברלין, אודהליה משאירה אחריה מורשת של מתן בחזרה והיותה אזרחית אחראית. שמו של בנה הוא תזכורת לחשיבות החסד והנדיבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן