דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של נטלי דדון?

מה שמו של בנה של נטלי דדון?

מה שמו של בנה של נטלי דדון?

מי זאת נטלי דדון?

נטלי דדון היא שחקנית, זמרת ומנחת טלוויזיה ישראלית. ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה במספר סרטים, ביניהם "הבועה" ו"החוב". דדון מנחה בתוכנית הטלוויזיה הישראלית "ערב טוב עם גורי אלפי" משנת 2009.

מי הבן של נטלי דדון?

לנטלי דדון ולבעלה ירון יש בן משותף בשם נועם. נועם נולד בשנת 2008 וכיום הוא בן 12. הוא תלמיד בבית הספר הריאלי העברי בחיפה.

תחומי העניין והפעילות של נועם

נועם הוא ילד פעיל שנהנה לעשות ספורט ולבלות בחוץ. הוא חובב כדורסל וכדורגל ולעתים קרובות משחק עם חבריו. הוא גם נהנה לשחות ולנגן בפסנתר. נועם חבר בצופי ישראל ועוסק במגוון פעילויות, כולל קמפינג, טיולים והתנדבות. הוא גם נהנה לבלות עם משפחתו, במיוחד אמו, נטלי דדון.

ההישגים של נועם

נועם השיג הרבה מאוד בחייו הצעירים. הוא זכה במספר פרסים על הישגיו האקדמיים, ביניהם פרס ישראל הלאומי למתמטיקה. הוא גם זכה בפרסים על כישרונותיו המוזיקליים, לרבות תחרות הפסנתר הלאומית הישראלית. נועם גם השתתף במספר עיתונים ומגזינים, ביניהם ידיעות אחרונות ומעריב. הוא גם השתתף בסרט תיעודי על אמו, נטלי דדון, ששודר בטלוויזיה הישראלית.

סיכום

בנה של נטלי דדון, נועם, הוא צעיר מוכשר ופעיל. הוא תלמיד בבית הספר הריאלי העברי בחיפה, ומעורב במגוון פעילויות, לרבות ספורט, מוזיקה והתנדבות. הוא השיג הרבה בחייו הצעירים, כולל זכייה במספר פרסים על כישרונותיו האקדמיים והמוזיקליים. נועם הוא מקור לגאווה ושמחה לאמו, נטלי דדון. למידע נוסף על נטלי דדון ובנה, נועם, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

השוואה מהירה

שֵׁם נעם
גיל 12
בית ספר בית הספר הריאלי העברי בחיפה
תחומי עניין ספורט, מוזיקה והתנדבות
הישגים פרסים אקדמיים ומוזיקליים

בנה של נטלי דדון, נועם, הוא צעיר מוכשר ופעיל. הוא השיג הרבה בחייו הצעירים, כולל זכייה במספר פרסים על כישרונותיו האקדמיים והמוזיקליים. נועם הוא מקור לגאווה ושמחה לאמו, נטלי דדון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן