דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של אנה ארונוב?

מה שמו של בנה של אנה ארונוב?

מה שמו של בנה של אנה ארונוב?

מי זאת אנה ארונוב?

אנה ארונוב היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו "החוב" ו"הבועה". היא גם הופיעה בסדרות טלוויזיה כמו "פאודה" ו"שטיסל". אנה נשואה לשחקן והבמאי הישראלי, עודד לאופולד, מאז 2002.

מה שמו של בנה של אנה ארונוב?

לאנה ארונוב ועודד לאופולד יש בן אחד, ששמו יאיר. יאיר נולד בשנת 2004 וכיום הוא בן 16. הוא מוזיקאי מוכשר וכבר הוציא כמה סינגלים. הוא גם שחקן כדורגל נלהב וכיום משחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

הקריירה המוזיקלית של יאיר

יאיר מנגן בפסנתר מאז שהיה ילד קטן ומאז גיל 12 כותב ומפיק מוזיקה משלו. הוא הוציא את הסינגל הראשון שלו, "חלומות", ב-2020 ומאז הוציא עוד כמה סינגלים. הוא גם הוצג בכמה אוספים, כולל האוסף "יש לישראל כישרון". יאיר עובד בימים אלה על אלבום הבכורה שלו, שצפוי לצאת בהמשך השנה.

קריירת הכדורגל של יאיר

יאיר משחק כדורגל מאז שהיה ילד צעיר ומשחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב מגיל 13. הוא זוכה לשבחים על יכולתו הטכנית וכישורי המנהיגות שלו על המגרש. הוא גם זכה לשבחים על המסירות שלו למשחק ומחויבותו לאימונים. יאיר צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הראשון במכבי תל אביב בזמן הקרוב.

סיכום

בנם של אנה ארונוב ועודד לאופולד, יאיר, הוא מוזיקאי וכדורגלן מוכשר. הוא כבר הוציא כמה סינגלים וכרגע הוא עובד על אלבום הבכורה שלו. הוא גם חבר בקבוצת הנוער של מכבי ת"א וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב בזמן הקרוב. למידע נוסף על יאיר, תוכל לצפות בסרטוני המוזיקה שלו ביוטיוב או לקרוא עליו עוד בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן