דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בן זוגה של הצפרדע?

מה שמו של בן זוגה של הצפרדע?

מה שמו של בן זוגה של הצפרדע?

מה שמו של בן זוגה של הצפרדע?

צפרדעים הן דו-חיים, מה שאומר שהן יכולות לחיות גם במים וגם ביבשה. הם נמצאים בכל יבשת מלבד אנטארקטיקה. צפרדעים ידועות בקולות הקרקור שלהן ובלשונותיהן הארוכות והדביקות. אבל האם ידעת שלצפרדעים יש בן זוג? בן זוגה של הצפרדע הוא זן של קרפדה. קרפדות הן גם דו-חיים, אבל הן קשורות יותר לצפרדעים מאשר לכל מין אחר. לקרפדות יש עור יבש וגבשושי ורגליים קצרות. הם נמצאים בדרך כלל במקומות לחים, כמו ליד בריכות או נחלים. לקרפדות ולצפרדעים יש הרבה מן המשותף, אבל יש כמה הבדלים ביניהם. לדוגמה, לצפרדעים יש עור חלק ולח, בעוד שלקרפדות יש עור יבש וגבשושי. לצפרדעים יש גם רגליים ארוכות יותר מאשר לקרפדות.

בית גידול

צפרדעים וקרפדות חיים שניהם במקומות רטובים ולחים. צפרדעים נמצאות בדרך כלל ליד בריכות או נחלים, בעוד קרפדות מעדיפות אזורים לחים ומוצלים. גם קרפדות נוטות יותר להימצא בגנים או ליד בתים.

דִיאֵטָה

צפרדעים וקרפדות אוכלות שניהם חרקים וחיות קטנות אחרות. צפרדעים בדרך כלל תופסות את הטרף שלהן עם הלשון הארוכה והדביקה שלהן, בעוד שהקרפדות משתמשות בלשונותיהן הקצרות והדביקות.

שִׁעתוּק

צפרדעים וקרפדות מטילות שניהם ביצים במים. הביצים בוקעות לראשנים, שהופכות לאחר מכן לצפרדעים או לקרפדות.

השוואה מהירה

צפרדעים קרפדות
עור חלק ולח עור יבש וגבשושי
רגליים ארוכות רגליים קצרות
גר ליד בריכות או נחלים חי באזורים לחים ומוצלים
לתפוס טרף עם לשון ארוכה ודביקה לתפוס טרף עם לשון קצרה ודביקה
להטיל ביצים במים להטיל ביצים במים

לסיכום, לצפרדעים ולקרפדות יש הרבה מן המשותף, אבל יש כמה הבדלים ביניהם. לצפרדעים עור חלק ולח ורגליים ארוכות, ואילו לקרפדות יש עור יבש וגבשושי ורגליים קצרות. שניהם חיים במקומות רטובים ולחים ואוכלים חרקים וחיות קטנות אחרות. לבסוף, שניהם מטילים ביצים במים, שבוקעות לראשנים. כדי ללמוד עוד על צפרדעים וקרפדות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן