דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בית חכם באמזון?

מה שמו של בית חכם באמזון?

מה שמו של בית חכם באמזון?

מהו בית חכם של אמזון?

מוצרי הבית החכם של אמזון נועדו להפוך את חייכם לקלים ומחוברים יותר. מרמקולים בשליטה קולית ועד נורות מחוברות, מוצרי הבית החכם של אמזון מאפשרים לך לשלוט בבית מכל מקום. בין אם אתה מחפש דרך להפוך את הבית שלך לאוטומטי או סתם רוצה להקל על השליטה על האורות שלך, לאמזון יש מוצר בשבילך. מוצרי הבית החכם של Amazon מחולקים לשתי קטגוריות עיקריות: מכשירים התומכים באלקסה ומכשירי Amazon Echo . מכשירים התומכים באלקסה הם מכשירים התואמים לעוזרת הקולית של אמזון, אלקסה. מכשירים אלה מאפשרים לך לשלוט בבית שלך עם הקול שלך. מכשירי Amazon Echo הם מכשירים שנועדו לעבוד עם אלקסה. המכשירים הללו מאפשרים לך לשלוט בבית שלך עם הקול שלך וגם לספק גישה לשירותים של אמזון, כמו Prime Music ו-Prime Video.

מכשירים התומכים באלקסה

מכשירים התומכים באלקסה הם מכשירים התואמים לעוזרת הקולית של אמזון, אלקסה. מכשירים אלה מאפשרים לך לשלוט בבית שלך עם הקול שלך. מכשירים התומכים באלקסה כוללים את Amazon Echo, Echo Dot, Echo Show, Echo Plus, Echo Spot ו-Echo Input.

מכשירי אקו של אמזון

מכשירי Amazon Echo הם מכשירים שנועדו לעבוד עם אלקסה. המכשירים הללו מאפשרים לך לשלוט בבית שלך עם הקול שלך וגם לספק גישה לשירותים של אמזון, כמו Prime Music ו-Prime Video. מכשירי Amazon Echo כוללים את Amazon Echo, Echo Dot, Echo Show, Echo Plus, Echo Spot ו-Echo Input.

מוצרי בית חכם של אמזון

מוצרי הבית החכם של אמזון נועדו להפוך את חייכם לקלים ומחוברים יותר. מרמקולים בשליטה קולית ועד נורות מחוברות, מוצרי הבית החכם של אמזון מאפשרים לך לשלוט בבית מכל מקום. בין אם אתה מחפש דרך להפוך את הבית שלך לאוטומטי או סתם רוצה להקל על השליטה באורות שלך, לאמזון יש מוצר בשבילך. מוצרי הבית החכם של Amazon כוללים את Amazon Echo, Echo Dot, Echo Show, Echo Plus, Echo Spot , ו-Echo Input. בנוסף, אמזון מציעה מגוון של נורות מחוברות, תרמוסטטים, מצלמות אבטחה ועוד.

השוואה מהירה

מוצר מופעל אלקסה אמזון אקו
אמזון אקו כן כן
אקו נקודה כן כן
הד שואו כן כן
אקו פלוס כן כן
אקו ספוט כן כן
קלט הד כן כן
נורות מחוברות כן לא
תרמוסטטים כן לא
מצלמות אבטחה כן לא

לסיכום, מוצרי הבית החכם של אמזון נועדו להפוך את חייכם לקלים ומחוברים יותר. בין אם אתה מחפש דרך להפוך את הבית שלך לאוטומטי או סתם רוצה להקל על השליטה על האורות שלך, לאמזון יש מוצר בשבילך. מוצרי הבית החכם של אמזון כוללים מכשירים התומכים באלקסה ומכשירי Amazon Echo, המאפשרים לך לשלוט בבית שלך באמצעות הקול שלך ולגשת לשירותי אמזון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן