דף הבית » איך קוראים » מה השם של סירי באנדרואיד?

מה השם של סירי באנדרואיד?

מה השם של סירי באנדרואיד?

מה השם של סירי באנדרואיד?

אם אתה משתמש אנדרואיד, אולי שמעתם על סירי, העוזרת הוירטואלית שמשתמשי אפל משתמשים בה כבר שנים. אבל מה השם של סירי באנדרואיד?

התשובה היא שאין שם אחד לסירי באנדרואיד. במקום זאת, למשתמשי אנדרואיד יש מגוון עוזרים וירטואליים לבחירה, כל אחד עם השם הייחודי שלו. העוזרות הוירטואליות הפופולריות ביותר עבור אנדרואיד הן Google Assistant, Amazon Alexa ו-Microsoft Cortana.

Google Assistant

Google Assistant הוא העוזר הוירטואלי שמגיע מותקן מראש ברוב מכשירי האנדרואיד. הוא מופעל על ידי טכנולוגיית הבינה המלאכותית של גוגל וניתן להשתמש בו לביצוע מגוון משימות, כגון הגדרת תזכורות, השמעת מוזיקה וחיפוש באינטרנט. ניתן להשתמש ב-Google Assistant גם כדי לשלוט במכשירי בית חכם תואמים.

אמזון אלקסה

Amazon Alexa היא העוזרת הוירטואלית שפותחה על ידי אמזון. הוא זמין במגוון מכשירים, כולל Amazon Echo ו-Echo Dot. ניתן להשתמש באלקסה לשליטה במכשירי בית חכם תואמים, לנגן מוזיקה ועוד. Alexa תואמת גם למגוון שירותי צד שלישי, כמו Uber ודומינו'ס.

מיקרוסופט קורטנה

Microsoft Cortana היא העוזרת הוירטואלית שפותחה על ידי מיקרוסופט. הוא זמין במגוון מכשירים, כולל מחשבי Windows 10 ו-Microsoft Band. ניתן להשתמש ב-Cortana להגדרת תזכורות, חיפוש באינטרנט ועוד. Cortana גם תואם למגוון שירותי צד שלישי, כמו Skype ו-Uber.

השוואה מהירה

עוזר וירטואלי מכשירים תואמים מאפיינים
Google Assistant רוב מכשירי האנדרואיד הגדר תזכורות, השמעת מוזיקה, שליטה במכשירי בית חכם תואמים
אמזון אלקסה Amazon Echo ו-Echo Dot שלוט במכשירי בית חכם תואמים, השמעת מוזיקה, תואם לשירותי צד שלישי
מיקרוסופט קורטנה מחשבי Windows 10 ו-Microsoft Band הגדר תזכורות, חפש באינטרנט, תואם לשירותי צד שלישי

כפי שאתה יכול לראות, אין שם אחד עבור Siri באנדרואיד. במקום זאת, למשתמשי אנדרואיד יש מגוון עוזרים וירטואליים לבחירה, כל אחד עם שם ותכונות ייחודיים משלו. Google Assistant היא העוזרת הוירטואלית שמגיעה מותקנת מראש ברוב מכשירי האנדרואיד, בעוד שאמזון אלקסה ומיקרוסופט קורטנה זמינות במגוון מכשירים. כל שלושת העוזרים הוירטואליים יכולים לשמש לביצוע מגוון משימות, כגון הגדרת תזכורות, השמעת מוזיקה וחיפוש באינטרנט. ניתן להשתמש בהם גם לשליטה במכשירי בית חכם תואמים.

לא משנה באיזה עוזר וירטואלי תבחר, תוכל לנצל את הנוחות והעוצמה של עוזר וירטואלי. אז אם אתה משתמש אנדרואיד, יהיו לך הרבה אפשרויות בכל הקשור לבחירת עוזר וירטואלי.

לסיכום, אין שם אחד לסירי באנדרואיד. במקום זאת, למשתמשי אנדרואיד יש מגוון עוזרים וירטואליים לבחירה, כל אחד עם שם ותכונות ייחודיים משלו. Google Assistant, Amazon Alexa ו-Microsoft Cortana הן העוזרות הוירטואליות הפופולריות ביותר עבור אנדרואיד, וניתן להשתמש בשלושתן לביצוע מגוון משימות, כגון הגדרת תזכורות, השמעת מוזיקה וחיפוש באינטרנט. ניתן להשתמש בהם גם לשליטה במכשירי בית חכם תואמים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן