דף הבית » איך קוראים » מה שמות השחקנים של אחותי קפצו כיתה?

מה שמות השחקנים של אחותי קפצו כיתה?

מה שמות השחקנים של אחותי קפצו כיתה?

סקירה כללית של הסרט אחותי קפצה כיתה

אחותי קפצה לכיתה הוא סרט קומדיה אמריקאי משנת 2020 בבימויו של מייקל מור. הסרט עוקב אחר סיפורה של תלמידת חטיבת ביניים, שאחרי סדרה של תקלות, מוצאת את עצמה מדלגת על כיתה ולומדת בתיכון. בסרט מככבים שחקנים ושחקניות כמו אמה רוברטס, ג'ון סינה ומרי אליזבת ווינסטד.

צוות השחקנים של אחותי קפץ כיתה

הסרט כולל צוות מגוון של שחקנים ושחקניות.

אמה רוברטס

אמה רוברטס מככבת בתור הדמות הראשית, תלמידת חטיבת ביניים בשם גרייס. גרייס היא תלמידה מבריקה ושאפתנית שמוצאת את עצמה מדלגת על כיתה לאחר סדרה של הרפתקאות. רוברטס ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו We're the Millers ו-Scream 4.

ג'ון סינה

ג'ון סינה מככב בתור אביה של גרייס, אב אוהב אך מגונן יתר על המידה, שמתקשה להשלים עם הצלחתה הפתאומית של בתו. סינה ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו Trainwreck ו- Blockers.

מרי אליזבת ווינסטד

מרי אליזבת ווינסטד מככבת בתור אמה של גרייס, אם תומכת ומבינה שגם היא מתקשה להשלים עם ההצלחה הפתאומית של בתה. Winstead ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו 10 Cloverfield Lane ו- Scott Pilgrim vs.

חברי שחקנים אחרים

הסרט כולל גם שחקנים ושחקניות אחרים כמו ליזי קפלן, פול רייזר ובן שוורץ. קפלן מככבת כחברה הכי טובה של גרייס, חברה תומכת ומבינה שעוזרת לה לנווט בעולם החדש של התיכון. רייזר מככבת בתור המורה של גרייס, מורה תומכת ומבינה שעוזרת לה להסתגל לסביבתה החדשה. שוורץ מככב כאחיה של גרייס, אח שובב ומרדן שמתקשה להשלים עם ההצלחה הפתאומית של אחותו.

קבלת פנים קריטית של אחותי קפצה כיתה

אחותי קפצה לכיתה זכתה לביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים. לסרט יש דירוג של 81% ב-Rotten Tomatoes, כאשר המבקרים משבחים את הביצועים של צוות השחקנים ואת הסיפור ההומוריסטי והנוגע ללב של הסרט.

איפה לראות את אחותי קופצת כיתה

אחותי קפצה לכיתה זמינה להזרמה ב-Hulu ו-Amazon Prime Video. ניתן לשכור או לרכוש את הסרט גם ב-iTunes, בגוגל פליי ויוטיוב.

סיכום

אחותי קפצה לכיתה הוא סרט מחמם לב והומוריסטי העוקב אחר סיפורה של תלמידת חטיבת ביניים שמוצאת את עצמה מדלגת על כיתה ולומדת בתיכון. הסרט כולל צוות מגוון של שחקנים ושחקניות, כולל אמה רוברטס, ג'ון סינה ומרי אליזבת ווינסטד. הסרט זכה לביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים והוא זמין להזרמה ב- Hulu ו- Amazon Prime Video. לחצו כאן לצפייה בסרט ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן