דף הבית » איך קוראים » מה שמות הבנות של דידי הררי?

מה שמות הבנות של דידי הררי?

מה שמות הבנות של דידי הררי?

מי זה דידי הררי?

דידי הררי היא יזמית ואשת עסקים ישראלית. היא המייסדת והמנכ"לית של החברה הישראלית, הררי ונצ'רס, המתמחה בהשקעות הון סיכון ופרייבט אקוויטי. הררי מעורב בסצנת הסטארטאפים הישראלית מאז תחילת שנות ה-2000 והיה שחקן מרכזי בפיתוח תעשיית הטכנולוגיה הישראלית. הררי הוא גם חבר דירקטוריון בכמה סטארטאפים ישראלים, כולל Wix, Waze ו-IronSource.

הבנות של דידי הררי

דידי הררי היא אם גאה לשלוש בנות: נועה, טלי ויעל. נועה היא הבת הבכורה וכיום לומדת במרכז הבינתחומי הרצליה. טלי היא הבת האמצעית וכיום לומדת בטכניון. יעל היא הבת הצעירה וכיום לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים.

משפחתו של דידי הררי

דידי הררי נשוי ליוסי הררי, יזם ומשקיע מצליח. יחד יש להם שלוש בנות ושני נכדים. המשפחה מאוד קרובה ולעתים קרובות מבלה ביחד, בטיולים ונהנים בחוץ.

נועה הררי

נועה הררי היא בתם הבכורה של דידי ויוסי הררי. כיום היא לומדת במרכז הבינתחומי הרצליה, שם היא מתמחה בעסקים ופיננסים. נועה היא חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת במספר סטארטאפים, ביניהם Wix, Waze ו-IronSource.

טלי הררי

טלי הררי היא בתם האמצעית של דידי ויוסי הררי. כיום היא לומדת בטכניון המכון הטכנולוגי, שם היא מתמחה במדעי המחשב. טלי היא חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת במספר סטארטאפים, ביניהם Wix, Waze ו-IronSource.

יעל הררי

יעל הררי היא בתם הצעירה של דידי ויוסי הררי. כיום היא לומדת באוניברסיטה העברית בירושלים, שם היא מתמחה בפסיכולוגיה. יעל היא חברה פעילה בסצנת הסטארטאפים הישראלית והייתה מעורבת במספר סטארטאפים, ביניהם Wix, Waze ו-IronSource.

המורשת של דידי הררי

דידי הררי הוא דמות מעוררת השראה בסצנת הסטארטאפים הישראלית. היא הייתה שחקנית מרכזית בפיתוח תעשיית הטכנולוגיה הישראלית והייתה מעורבת בצמיחתם של סטארטאפים מצליחים רבים. בנותיה הלכו בעקבותיה ומעורבות באופן פעיל בסצנת הסטארטאפים הישראלית.

סיכום

דידי הררי היא יזמית מצליחה ואשת עסקים שהייתה שחקן מרכזי בפיתוח תעשיית הטכנולוגיה הישראלית. היא אם גאה לשלוש בנות: נועה, טלי ויעל. כל שלוש בנותיה מעורבות באופן פעיל בסצנת הסטארטאפים הישראלית והיו מעורבות במספר סטארטאפים מצליחים. המורשת של דידי הררי תמשיך לחיות דרך בנותיה ומעורבותן בסצנת הסטארטאפים הישראלית. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן