דף הבית » איך קוראים » מה שמה של דג נסיכת הנילוס באנגלית?

מה שמה של דג נסיכת הנילוס באנגלית?

מה שמה של דג נסיכת הנילוס באנגלית?

מהו דג נסיכת הנילוס?

דג נסיכת הנילוס הוא זן של דגים שמקורם בנהר הנילוס במצרים. הוא בן למשפחת ה-Cyprinidae, הכוללת קרפיונים, דוקרנים ודגיגים. מין זה ידוע גם בשם אמנון הנילוס, אמנון הנילוס, אמנון הנילוס. דג נסיכת הנילוס הוא דג גדול, באורך של עד 24 אינץ' ומשקלו עד 4 קילו. יש לו גוף עמוק, דחוס וראש גדול עם פה רחב. צבעו הוא בדרך כלל חום-אפרפר עם גוון צהבהב-ירוק. הסנפירים ירוקים-צהבהבים והקשקשים קטנים וכסופים.

בית גידול ודיאטה

דג נסיכת הנילוס נמצא בנהר הנילוס וביובליו במצרים. הוא מעדיף מים רדודים בתנועה אטית עם שפע של צמחייה. זהו אוכל כל, הניזון מצמחי מים, חרקים ודגים קטנים.

שִׁעתוּק

דג נסיכת הנילוס הוא שריץ עונתי, כאשר ההשרצה מתרחשת בחודשי האביב והקיץ. הנקבה מטילה את ביציה על צמחייה במים רדודים. הביצים בוקעות תוך כשלושה ימים והדגים מוכנים לשחייה בעוד כשבועיים.

כיצד לזהות את דג נסיכת הנילוס

ניתן לזהות את דג נסיכת הנילוס לפי גודלו הגדול, גופו העמוק וצבעו צהבהב-ירוק. סנפיריו ירוקים-צהבהבים וקשקשיו קטנים וכסופים. ניתן לזהות אותו גם לפי פיו הרחב וראשו הגדול.

השוואה מהירה

מאפיין דג נסיכת הנילוס
מִשׁפָּחָה Cyprinidae
גודל עד 24 אינץ'
מִשׁקָל עד 4 פאונד
צֶבַע חום אפרפר עם גוון צהבהב-ירוק
סנפירים ירוק צהבהב
מאזניים קטן וכסוף
פֶּה רָחָב
רֹאשׁ גָדוֹל

דג נסיכת הנילוס הוא זן של דגים שמקורם בנהר הנילוס במצרים. זהו דג גדול, באורך של עד 24 אינץ' ומשקלו עד 4 פאונד. צבעו הוא בדרך כלל חום-אפרפר עם גוון צהבהב-ירוק. הסנפירים ירוקים-צהבהבים והקשקשים קטנים וכסופים. הוא מעדיף מים רדודים ואיטיים עם שפע של צמחייה והוא אוכל כל, הניזון מצמחי מים, חרקים ודגים קטנים. דג נסיכת הנילוס הוא שריץ עונתי, כאשר ההשרצה מתרחשת בחודשי האביב והקיץ. ניתן לזהות את דג נסיכת הנילוס לפי גודלו הגדול, גופו העמוק וצבעו הצהבהב-ירוק. סנפיריו ירוקים-צהבהבים וקשקשיו קטנים וכסופים. ניתן לזהות אותו גם לפי פיו הרחב וראשו הגדול. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על דג נסיכת הנילוס, תוכל למצוא מידע נוסף על ידי חיפוש זה ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן