דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בת פרעה?

מה שמה של בת פרעה?

מה שמה של בת פרעה?

מי הייתה בתו של פרעה?

בתו של פרעה היא דמות מסתורית בתנ"ך, המוזכרת בספר שמות. היא בתו של פרעה, שליט מצרים, שאומרים שאימצה את משה, מנהיג בני ישראל. התנ"ך אינו מספק את שמה, אך ישנן מספר תיאוריות לגבי מי היא עשויה להיות.

תיאוריות על בת פרעה

התיאוריה הפופולרית ביותר היא שבתו של פרעה הייתה חטשפסות, בתו של תחותמס הראשון והפרעה החמישית של השושלת השמונה עשרה של מצרים. היא ידועה בשלטונה המוצלח כפרעה, ומאמינים שאימצה את משה כבנה. תיאוריה נוספת היא שבתו של פרעה הייתה מריטטן, בתם של אחנתן ונפרטיטי. מאמינים שמריטטן הייתה בתו הבכורה של אחנאטן, ומאמינים שאימצה את משה כבנה. תיאוריה שלישית היא שבתו של פרעה הייתה נפרטרי, בתו של רעמסס השני ואשת המלוכה הגדולה של מצרים. מאמינים כי נפרטרי אימצה את משה כבנה, ומאמינים כי הייתה בתו של פרעה.

חטשפסוט

חטשפסות הייתה בתו של תחותמס הראשון והפרעה החמישי של השושלת השמונה עשרה של מצרים. היא ידועה בשלטונה המוצלח כפרעה, ומאמינים שאימצה את משה כבנה. מאמינים שהיא הייתה בתו של פרעה, ומאמינים שהיא זו שאימצה את משה.

Meritaten

מריטטן הייתה בתם של אחנאטן ונפרטיטי. מאמינים שמריטטן הייתה בתו הבכורה של אחנאטן, ומאמינים שאימצה את משה כבנה. מאמינים שהיא הייתה בתו של פרעה, ומאמינים שהיא זו שאימצה את משה.

נפרטארי

נפרטרי הייתה בתו של רעמסס השני ואשת המלוכה הגדולה של מצרים. מאמינים כי נפרטרי אימצה את משה כבנה, ומאמינים כי הייתה בתו של פרעה. מאמינים שהיא הייתה זו שאימצה את משה, ומאמינים שהיא בתו של פרעה.

השוואה מהירה

שֵׁם אַבָּא אימץ את משה?
חטשפסוט תחתום אני כן
Meritaten אחנאטן כן
נפרטארי רעמסס השני כן

דעתי

אני מאמין שבתו של פרעה הייתה חטשפסות, בתו של תחותמס הראשון והפרעה החמישית של השושלת השמונה עשרה של מצרים. היא ידועה בשלטונה המוצלח כפרעה, ומאמינים שאימצה את משה כבנה. מאמינים שהיא הייתה בתו של פרעה, ומאמינים שהיא זו שאימצה את משה. לסיכום, זהות בתו של פרעה היא עדיין בגדר תעלומה, אך ישנן מספר תיאוריות לגבי מי היא עשויה להיות. התיאוריה הפופולרית ביותר היא שבתו של פרעה הייתה חטשפסות, בתו של תחותמס הראשון והפרעה החמישית של השושלת השמונה עשרה של מצרים. מאמינים שהיא אימצה את משה כבנה, ומאמינים שהיא בתו של פרעה. תיאוריות אחרות כוללות את מריטטן, בתם של אחנאטן ונפרטיטי, ונפרטארי, בתו של רעמסס השני ואשת המלוכה הגדולה של מצרים. לא משנה מי הייתה בתו של פרעה, ברור שהיא הייתה דמות חשובה בתנ"ך, וסיפורה הוא חלק חשוב מההיסטוריה של בני ישראל. כדי ללמוד עוד על בתו של פרעה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן