דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של שלום מיכאלשווילי?

מה שמה של בתו של שלום מיכאלשווילי?

מה שמה של בתו של שלום מיכאלשווילי?

מה שמה של בתו של שלום מיכאלשווילי?

שלום מיכאלשווילי הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי ידוע. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "ביקור הלהקה" ו"החוב". הוא גם אב לשתי בנות, אחת מהן נקראת שלום. אבל איך קוראים לבתו של שלום מיכאלשווילי? התשובה היא שלבתו של שלום מיכאלשווילי קוראים שירה. שירה היא בתם הבכורה של שלום ואשתו יעל. היא נולדה בשנת 2002 וכיום סטודנטית באוניברסיטת תל אביב. לשלום ויעל שני ילדים נוספים, בן בשם יותם ובת בשם נגה. יותם הוא סטודנט באוניברסיטת חיפה ואילו נגה סטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים.

המשמעות של שירה

השם שירה נגזר מהמילה העברית ל"שיר". זהו שם פופולרי בישראל, והוא ניתן לרוב לנערות שנולדו באמונה היהודית. השם נקשר גם בדמותה המקראית של שירה, בתו של יתרו, שהיה כוהן מדיין.

שמות נוספים הקשורים למשפחת מיכאלשווילי

למשפחת מיכאלשווילי יש עוד כמה שמות הקשורים אליהם. יעל, אמם של שלום וילדיו, ידועה גם בשם יעלי. יותם, בנם של שלום ויעל, מכונה גם יותם מיכאלשווילי. נגה, בתם הצעירה של שלום ויעל, ידועה גם בשם נגה מיכאלשווילי.

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת קשור ל
שירה שִׁיר בתו של שלום מיכאלשווילי
יעלי אלוהים הוא הכוח שלי יעל, אשתו של שלום
יותם אלוהים מושלם יותם מיכאלשווילי, בנו של שלום
נגה יוֹפִי נגה מיכאלשווילי, בתו של שלום

לשלום מיכאלשווילי ולמשפחתו יש כמה שמות הקשורים אליהם. שירה הוא שמה של בתו של שלום ואילו יעלי, יותם ונגה הם שמות אשתו של שלום ושני ילדים נוספים. לכל השמות הללו יש משמעויות מיוחדות באמונה היהודית.

שאלות ותשובות

איך קוראים לבתו של שלום מיכאלשווילי?

שמה של בתו של שלום מיכאלשווילי הוא שירה.

מה משמעות השם שירה?

השם שירה נגזר מהמילה העברית ל"שיר".

מה שמות הילדים האחרים של שלום מיכאלשווילי?

ילדיו הנוספים של שלום מיכאלשווילי הם יותם ונגה. יותם הוא סטודנט באוניברסיטת חיפה ואילו נגה סטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים.

מה משמעות השם יעלי?

השם יעלי נגזר מהביטוי העברי "אלוהים הוא כוחי".

מה משמעות השם יותם?

השם יותם נגזר מהביטוי העברי "אלוהים מושלם".

מה משמעות השם נגה?

השם נגה נגזר מהמילה העברית ל"יופי".

סיכום

שלום מיכאלשווילי הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי ידוע. הוא אב לשתי בנות, אחת מהן נקראת שירה. השם שירה נגזר מהמילה העברית ל"שיר". לשלום ולאשתו יעל יש גם שני ילדים נוספים, בן בשם יותם ובת בשם נגה. יעלי, יותם ונגה הם כולם שמות הקשורים למשפחת מיכאלשווילי, ולכל אחד מהשמות הללו יש משמעות מיוחדת באמונה היהודית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן