דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של עמוס תמם?

מה שמה של בתו של עמוס תמם?

מה שמה של בתו של עמוס תמם?

מי זה עמוס תמם?

עמוס תמם הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד בשנים 1977-1981. נולד בירושלים בשנת 1936 ושירת בצבא ההגנה לישראל בשנים 1956-1959. היה חבר חוץ של הכנסת. ועדת עניינים וביטחון והיה חבר בוועדת הכספים של הכנסת. כמו כן היה חבר בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת.

מי היא בתו של עמוס תמם?

בתו של עמוס תמם נקראת יעל תמם. היא עורכת דין וחברת כנסת לשעבר מטעם הליכוד. היא נולדה בירושלים בשנת 1961 ולמדה משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. הייתה חברת כנסת בין השנים 2003-2006 והייתה חברת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. כמו כן הייתה חברה בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת.

הקריירה של יעל תמם

ליעל תמם הייתה קריירה ארוכה ומוצלחת במשפטים. שימשה כיועצת משפטית למשרד ראש הממשלה, משרד המשפטים ומשרד החוץ. כמו כן שימשה כיועצת משפטית לכנסת ולבית המשפט העליון. היא חברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1985 וחברה בלשכת עורכי הדין הבינלאומית.

הקריירה הפוליטית של יעל תם

יעל תמם הייתה חברת כנסת בשנים 2003 עד 2006. הייתה חברת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת והייתה חברה בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת. היא גם הייתה חברה בוועדת הכספים של הכנסת. היא הייתה חברת מפלגת הליכוד והייתה חברת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת.

החיים האישיים של יעל תם

יעל תמם נשואה ליצחק תמם ולהם שני ילדים. היא קוראת נלהבת ונהנית לטייל. היא גם חברה בלשכת עורכי הדין בישראל וחברה בלשכת עורכי הדין הבינלאומית. יעל תמם היא בתו של עמוס תמם, לשעבר חבר כנסת מטעם הליכוד. היא עורכת דין וחברת כנסת לשעבר מטעם הליכוד. היא עברה קריירה ארוכה ומוצלחת במשפטים ושימשה כיועצת משפטית למשרד ראש הממשלה, משרד המשפטים ומשרד החוץ. היא נשואה ליצחק תמם ולהם שני ילדים. למידע נוסף על יעל תמם, תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן