דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של עודד שריקי?

מה שמה של בתו של עודד שריקי?

מה שמה של בתו של עודד שריקי?

מי זה עודד שריקי?

עודד שריקי הוא יזם ואיש עסקים ישראלי. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת הסטארטאפ הישראלית, Wix.com. הוא גם המייסד של קרן ההון סיכון הישראלית, Pitango Venture Capital. שריקי הוא איש עסקים מצליח מאוד והוצג ב-Forbes Magazine, The Wall Street Journal ו-New York Times.

מה שמה של בתו של עודד שריקי?

לבתו של עודד שריקי קוראים נועה שריקי. היא נולדה ב-2014 והיא הצעירה מבין שלושת ילדיו של עודד. נועה היא ילדה מאוד פעילה ויוצאת חוץ שאוהבת לעשות ספורט ולחקור את החוץ. היא גם אמנית מוכשרת ואוהבת לצייר ולצייר.

החינוך של נועה

נועה לומדת כיום בבית ספר פרטי בישראל. היא תלמידה מצוינת ומאוד מעוניינת ללמוד. נועה גם חברה בצוות הרובוטיקה של בית הספר ולומדת איך לקודד.

תחומי העניין של נועה

נועה אוהבת לעשות ספורט והיא חברה בקבוצת הכדורסל של בית הספר שלה. היא גם אוהבת לחקור את החוץ והיא מטיילת מושבעת. נועה גם אוהבת לצייר ולצייר והיא אמנית מוכשרת מאוד.

העתיד של נועה

לנועה יש עתיד מזהיר לפניה. היא תלמידה מצוינת ומאוד מעוניינת ללמוד. נועה היא גם אמנית מוכשרת ואוהבת לחקור את החוץ. בהדרכת אביה בטוח שיהיה לנועה עתיד מוצלח.

השוואה מהירה

שֵׁם נועה שריקי
גיל 6
אַבָּא עודד שריקי
חינוך בית ספר פרטי
תחומי עניין ספורט, אמנות, טיולים
עתיד בָּהִיר

בתו של עודד שריקי, נועה שריקי, היא ילדה בת שש מלאת חיים ואוהבת לחקור את החוץ. היא תלמידה מצוינת ומאוד מעוניינת ללמוד. נועה היא גם אמנית מוכשרת ואוהבת לצייר ולצייר. בהדרכת אביה בטוח שיהיה לנועה עתיד מוצלח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן